וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מנסה לרכוש את שחקן הכנף לושיוס דון דידסון

דיווחים בדנמרק: גם שחקן נבחרת האיטי לושיוס דון דידסון (22) שמככב העונה באודנסה הדנית עם 7 שערים ב-13 הופעות, מחוזר גם על ידי מכבי תל אביב. בבלגיה טוענים: יונס מלדה יימכר לצהובים ממכלן

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

רכש חדש לרובי קין? בבלגיה מדווחים היום (שלישי) שיונס מלדה סיכם במכבי תל אביב. החלוץ בן ה-24, שגדל במכבי נתניה, נמכר לגנט בינואר 2021, אחרי פתיחת עונה טובה, תמורת כמיליון וחצי יורו, ומשם עבר למכלן. ב-2022 חתם במכלן לשלוש שנים, אבל לא הרשים במיוחד. על פי הדיווח, מלדה עובר למכבי תל אביב בעסקת רכישה, ואמור להגיע בקרוב לישראל.

יונס מלדה שחקן מכלן. JOHAN EYCKENS/AFP, GettyImages
חוזר ארצה? מלדה/GettyImages, JOHAN EYCKENS/AFP

כמו כן, מכבי תל אביב ממשיכה לחפש שחקן כנף זר, ובורסת השמות מתרחבת. אחרי הדיווח בצרפת על מועמדותו של מקסנס ריברה מסנט אטיין, עולה היום (שלישי) שם חדש, עם פרופיל מעניין.

על פי דיווח בדנמרק, מכבי תל אביב מנסה להחתים את שחקן הכנף של אודנסה ונבחרת האיטי, לושיוס דון דידסון בן ה-22. דידסון כבש העונה 7 שערים ב-13 הופעות במדי אודנסה, שמדורגת במקום התשיעי בליגה הדנית. בנוסף יש לו ברזומה שבע הופעות במדי נבחרת האיטי, בה הוא משתף פעולה עם חלוץ מכבי חיפה פרנזי פיירו. במדים הלאומיים כבש דידסון שני שערים ובישל פעמיים.

על פי הדיווח, מכבי תל אביב פנתה לנציגיו של דידסון וכן גיששה בעניינו אצל אודנסה. מלבד מכבי תל אביב, גם ראפיד וינה האוסטרית מביעה עניין ומנסה לשים יד על השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בביצועיו של דידסון

דידסון חתום באודנסה עד 2027 ועל פי הדיווחים בדנמרק, ספק רב אם יימכר בחלון הנוכחי בשל העובדה שקבוצתו נלחמת על הישרדות בליגה הבכירה. שווי השוק שלו מוערך בכ-700 אלף יורו על פי האתר "טרנספרמרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully