וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הלייקרס תמכו בוונדרבילט: תקף בצדק את ברוקס המלוכלך

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 9:11

שחקן הלייקרס הורחק אחרי עימות עם דילון ברוקס בהפסד ביוסטון, חבריו טוענים: הוא עשה עבירה קשה, נתן מהלומה ללברון, קילל והלהיט, וזה מה שמגיע לו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

דילון ברוקס ממשיך לעורר יצרים. שחקן הלייקרס ג'ארד ונדרבילט הורחק הלילה (בין שני לשלישי) במהלך המחצית הראשונה במשחק ההפסד של קבוצתו 135:119 ליוסטון, אחרי שהתעמת עם ברוקס, ושחקני הלייקרס הגנו על מעשיו של ונדרבילט והצדיקו את הזעם שלו על ברוקס, שלטענתם ממשיך להתסיס ולעורר פרובוקציות.

בפתיחת הרבע השני ברוקס עשה עבירה על ונדרבילט בזמן שוונדרבילט היה באוויר והטביע, כשהוא נותן לו "קטנה" בגב וגורם לו ליפול. קצת לאחר מכן, ברוקס דחף את ונדרבילט במאבק מתחת לסל. בתגובה, ונדרבילט הגיב ודחף את ברוקס, וקיבל טכנית. מיד אחרי ונדרבילט שלח אצבע לראש של ברוקס, קיבל עוד טכנית והורחק. על פי שחקן מהלייקרס, ברוקס כינה את יריבו "פוסי".

דילון ברוקס, שחקן יוסטון רוקטס. Carmen Mandato, GettyImages
איך הוא אוהב לעצבן אותם. ברוקס/GettyImages, Carmen Mandato

כידוע, בין ברוקס ללברון ג'יימס יש עבר של מתיחויות, עוד מימיו בממפיס, וזה נמשך עד לתקופתו ביוסטון, וכעת נדמה שברוקס עולה עם מוטיבציה מיוחדת גם למשחקים מול הלייקרס. "ונדרבליט עולה לדאנק חופשי לחלוטין וברוקס פשוט דחף אותו מאחור", אמר אנתוני דייויס. "זה לא משחק הוגן. שחקנים נפצעים ככה. וכולם יודעים איזה סוג של שחקן הוא. השופטים נתנו לזה להמשיך ו[ברוקס] די עורר את זה. הוא מדבר ואומר מה שהוא רוצה לשופטים, לשחקנים, ובסופו של יום, אנחנו בני אדם. אף אדם לא יכול לדבר כלפי גבר אחר כמו שהוא דיבר לוונדו. אז, ונדו עשה מה שהיה עליו לעשות".

ברוקס אמר שוונדרבילט היה זה שהלהיט את הרוחות. "הוא עשוי להרגיש שעשיתי מהלך מלוכלך", אמר ברוקס. "וכשהוא מרגיש ככה, הוא אוהב לחבוט. זה כדורסל. אנחנו מתנגשים ומתחבטים. אני מרגיש שהוא לקח את זה קצת רחוק מדי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס אחרי שחטף מהלומה בפרצוף מדילון ברוקס במשחק מול לוס אנג'לס לייקרס. Carmen Mandato, GettyImages
פצצה לפרצוף. לברון/GettyImages, Carmen Mandato
דילון ברוקס, שחקן יוסטון רוקטס, מתעמת עם ג'ארד ונדרבליט במשחק מול לוס אנג'לס לייקרס. Carmen Mandato, GettyImages
קילל והלהיט. ברוקס/GettyImages, Carmen Mandato

אחרי שונדרבילט הורחק, כשהלייקרס בפיגור 46:36 בתחילת הרבע השני, הרוקטס השתלטו על המשחק, והגדילו את היתרון שלהם עד לפער של 30 נקודות באמצע הרבע השלישי. לברון ג'יימס נשאר על המגרש למרות שהמשחק נראה גמור והלייקרס נוסעים לאטלנטה למשחק בק-טו-בק, לילה אחרי לילה, ובהמשך במאבק על ריבאונד ברוקס נתן לו מהלומה בפרצוף, לכאורה בניסיון להיאבק על הכדור. כאשר לברון נשאל על ברוקס בסיום, הוא סירב לענות, ורק אמר "השאלה הבאה".

מאמן הלייקרס, דרווין האם, אמר שגם הדחיפה של ברוקס על ונדרבילט וגם הפגיעה בג'יימס הספיקו כדי להרחיק אותו. "להיות תחרותי זה דבר אחד", אמר האם. "אבל... להעמיד שחקנים בסכנת פציעה... פשוט צפיתי במהלך הזה שוב לפני שנכנסתי לכאן, ברוקס דוחף אותו מאחור, שחקן שנמצא באוויר. ואז המהלך של לברון, הוא פשוט נותן לו מכה בפנים. אז אולי גם דילון ברוקס לא היה צריך להיות במשחק".

גם דייויס אומר שברוקס היה אמור להיות מורחק. "כלומר, אתה עושה עבירה קשה", אמר דייוויס. "זה חלק מהכדורסל, אבל אתה פשוט לא הולך לדחוף מישהו בגב כשאין לו שליטה על הגוף שלו והוא באוויר. והוא היה צריך להיות מורחק בגלל זה". האם הוסיף: "אני מוריד את הכובע שלי בפני ואנדו" על איך שהוא הגיב בעימות עם ברוקס.

אוהדי הלייקרס וחובבי NBA רבים מכנים את ברוקס "מלוגלך" בעקבות עוד ערב טיפוסי של הפורוורד, אבל ברוקס אומר שהוא רק מביא "מנטליות של כלב אלפא", ועשה שינוי כשהגיע ליוסטון, בהשוואה לתקופה שלו בגריזליס. "בשנה שעברה נתתי לזה ללכת רחוק מדי", אמר ברוקס. "עכשיו, אני מרגיש שיש לי יכולת לרסן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully