וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 דקות, שער אחד והרבה מחמאות: סק חוזר למכבי חיפה רענן ומעודד

למרות ההדחה המוקדמת של סנגל, אליפות אפריקה איפשרה לבלם לפרוץ לתודעה. כעת הוא מגיע מלא בביטחון למשחק העונה ולמאבקי האליפות

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

מכבי חיפה לא הייתה יכולה לבקש תסריט טוב יותר. עבדולאי סק סיים אמש (שני) את חלקו באליפות אפריקה ויחזור לישראל בזמן למשחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום שני. סנגל של סק הודחה במפתיע כבר בשלב שמינית הגמר אחרי הפסד לחוף השנהב בפנדלים, וכך התרחיש שאף אחד לא דמיין שיקרה לפני הטורניר התממש - וסק יחזור לישראל לפני מילסון ושואו מנבחרת אנגולה הצנועה.

למרות מפח הנפש הקבוצתי, מבחינה אישית סק רשם טורניר חיובי. הוא שותף בשני משחקים למשך 100 דקות, ובלט במיוחד במשחק מול גינאה, בו קיבל צ'אנס בהרכב על רקע חיסורים של שחקנים בכירים בהגנה, וכבש את אחד משני השערים בניצחון 0:2.

בסנגל היה מי שציפה שסק ישחק גם אמש מול חוף השנהב, אולם הוא ראה את חבריו לנבחרת מפסידים מהספסל. בתקשורת הסנגלית סיכמו את הטורניר אמש וכתבו על סק ש"זה היה טורניר הפריצה שלו", כשהם מחלקים מחמאות על המחויבות שהראה כמו גם היכולות המגוונות בהגנה ובהתקפה. "מי שלא יעמוד על הקווים בנבחרת בעתיד, יצטרך לקחת את סק בחשבון", ציינו.

עבדולאי סק, נבחרת סנגל. MB Media, GettyImages
חדשות נפלאות למכבי חיפה. סק/GettyImages, MB Media

סביר להניח שערך השוק של סק ממשיך להאמיר בזכות הניצוצות שהראה באליפות אפריקה, ושההתעניינות בו תגבר בתקופה הקרובה אחרי שכבר הוזכר בתקשורת הרוסית כמועמד למספר קבוצות במדינה. כך או אחרת, הוא חתום במכבי חיפה על חוזה ארוך טווח, וחוזר כעת למאבקי האליפות גם רענן מספיק (אחרי שלא נשחק עם עודף דקות) וגם מלא בביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully