וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלול בספק להפועל תל אביב, אוז'בולט צפוי להיכלל בסגל של טועמה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 19:35

קפטן הפועל חיפה סוחב פציעה בקרסול ורק מחר יתברר האם יוכל לעמוד לרשותו של רוני לוי (רביעי, 19:45, ספורט1). גורפינקל לא אמור ליטול חלק לאור מעברו הצפוי, החלוץ עשוי לשחק לאחר שמאת'רוול ויתרה על צירופו

תקציר הניצחון 0:1 של הפועל חיפה אצל הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל חיפה

אחרי שצלחה את המשחק הקשה מול עירוני אשדוד בגביע, הפועל חיפה רוצה לחזור למסלול הניצחונות בליגה כבר מחר מול הפועל תל אביב. דור מלול בספק למשחק בשל פגיעה בקרסול שנוצרה במשחק הגביע ומחר יתברר האם יוכל לעמוד לרשותו של רוני לוי.

פרנן מאיימבו צפוי להתחיל את המשחק על הספסל ולהשתלב במידת הצורך כאשר דניס פוליאקוב וג'ורג' דיבה צפויים לפתוח במרכז ההגנה. נועם בן הרוש ואורן ביטון יאיישו את עמדות המגינים, כאשר ינון אליהו צפוי להתחיל את המשחק על הספסל.

"אחרי התיקו מול ריינה, חשוב לחזור לנצח בבית כדי לבסס את המקום שלנו בצמרת הגבוהה", אמר גורם בקבוצה. "הפועל תל אביב מגיעה אחרי פיטורים של מאמן וזה תמיד קשה, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו". החלוץ החדש דמיטרי אנטילבסקי ייעדר מהמשחק מחר, זכר לעונש שספג בקבוצתו הקודמת וייכנס לסגל מהמשחק הבא.

ג'ורג' דיבה, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יפתח במרכז ההגנה. דיבה/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

אלן אוז'בולט צפוי להיכלל בסגל הפועל תל אביב מחר במשחק נגד הפועל חיפה. לעומתו, יהב גורפינקל ככל הנראה לא יתלבש על מנת למנוע כל אפשרות שייפצע לפני המעבר הצפוי לסין. כזכור, השניים לא התלבשו למשחק הגביע בטדי נגד הפועל ירושלים לאור האפשרות שיעזבו, אך בנוגע לאוז'בולט הדברים מתעכבים, כאשר בינתיים מאת'רוול הסקוטית ויתרה על הרעיון לצרפו.

לאחר סיום תפקידו של בורחה למה בהפועל תל אביב בודקים את כל האופציות לעמדת המאמן, ישראלי או זר, אך בינתיים סלים טועמה יעמוד מחר על הקוים, שלא מן הנמנע שיישאר בתפקיד בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל תל אביב יהב גורפינקל לצד שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. אריאל שלום
יישמר לקראת המעבר הצפוי. גורפינקל/אריאל שלום

טריוויה

* 130 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 42:44 בניצחונות ועוד 44 משחקים הסתיימו בתיקו.

* אלא שהפועל תל אביב השיגה רק ניצחון אחד ב-15 משחקי הליגה האחרונים שלה מול הפועל חיפה (0:2 בחוץ בינואר 2022). 10 פעמים הפסידה ועוד ארבעה משחקים לא הוכרעו.

* הפועל חיפה נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים עם 0:0 מול בני ריינה, אבל רצף המשחקים ללא ספיגה נשמר ועומד כעת על ארבעה (לראשונה מאז אוקטובר 2017). חמישה משחקים רצופים עם שער נקי? את זה לא עשתה מאז פברואר-מרץ 2001, כשאותו רצף כלל גם 0:1 בחוץ על הפועל תל אביב.

* הפועל תל אביב ברצף של ארבעה הפסדי ליגה (חמישה כולל הגביע) והשיגה רק שתי נקודות מ-21 האחרונות. חמישה הפסדי ליגה רצופים? זה לא קרה לה מאז אוקטובר-נובמבר 1996. אחד ההפסדים אז היה 1:0 ביתי להפועל חיפה, אחרי שער עצמי של בלם ברזילאי בשם לאו ראשיד בוראר בהופעת הבכורה.

* סלים טועמה קיבל לפחות זמנית את תפקיד המאמן בהפועל תל אביב. בשמונת המקרים הקודמים בהם עמד על הקווים (בעיקר בתקופת ההרחקה של ניר קלינגר ופעמיים במקום קובי רפואה), היו לו ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 3570

משחקי המחזור ה-19:

שלישי, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:45: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)
שלישי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה (ספורט4)

רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט1)
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully