וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.1: פ.ס.ז' בעקבות מרכוס רשפורד, ראקיטיץ' עובר לערב הסעודית

הצרפתים זוממים על כוכב מנצ'סטר יונייטד, הקרואטי ייפרד מסביליה בפעם השנייה בקריירה ויחתום באל שבאב, שחקן ההתקפה הספרדי צפוי להישאר בפריז סן ז'רמן. וגם: אנחליניו ברומא, אלמירון ממשיך בניוקאסל וגבריאל באתלטיקו מדריד

תקציר: אסטרלה - בנפיקה 4:1/ספורט1

רשמי

* הקיצוני השמאלי אנחליניו עבר לרומא. הספרדי ששיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בגלאטסראיי הטורקית, עבר בהשאלה נוספת מלייפציג. רומא תשלם כעת כ-6 מיליון יורו ותוכל לרכוש אותו בסיום העונה.

* איבן ראקיטיץ' נפרד מסביליה בפעם השנייה בקריירה. הקשר הקרואטי בן ה-35 סיכם באל שבאב הסעודית, כך הודיעו רשמית האנדלוסים בהודעת הפרידה מהקפטן.

* המגן הימני דניאל מוניוס עבר מגנק לקריסטל פאלאס תמורת 10 מיליון יורו.

שמועות

* האם פריז סן ז'רמן תפתיע עם חיזוק אנגלי להתקפה? באנגליה מדווחים שהקבוצה מתכננת הצעה למרכוס רשפורד, בתקווה שיחזק את ההתקפה שלה בעונה הבאה. רשפורד הסתכסך לאחרונה עם טן האח והודח מסגל מנצ'סטר יונייטד אחרי שיצא למועדון לילה בבלפאסט ללא אישור.

* צ'לסי מצאה את החלוץ שהיא רצתה? ב"דיילי אקספרס" טוענים שג'ונתן דייויד מליל הוא המועמד המועדף על מאוריסיו פוצ'טינו להוביל את התקפת הבלוז.

* עסקת ההשאלה של מואיז קן מיובנטוס לאתלטיקו מדריד לא תצא לפועל. הצוות הרפואי של הקולצ'ונרוס גילו בבדיקות הרפואיות כי החלוץ לא יוכל לשחק עד חודש מרץ, ובחרו לסגת מהעסקה.

* דיווח מעניין מגרמניה טוען שבאייר לברקוזן תפנה לפריז סן ז'רמן במטרה להחתים את מרקו אסנסיו. לפי פבריציו רומאנו, הספרדי לא יעזוב העונה.

* מספר גופי תקשורת באנגליה מדווחים על התעניינות משמעותית של קבוצות פרמיירליג באנטוניו נוסה, שחקנה של קלאב ברוז'. בין המועמדות לקלוט את הכישרון בן ה-18 בקיץ נמצאות ליברפול, טוטנהאם וברנטפורד שניסתה להשיג אותו כבר בחודש הקרוב, אך נראה שעסקת 25 מיליון ליש"ט לא תספיק בשלב הזה.

* ב"מירור" טוענים שיובנטוס עוקבת אחרי צ'ארלי פאטינו, קשרה הצעיר של ארסנל המושאל לסוונסי מהצ'מפיונשיפ.

* ג'ייקוב ראמזי, קשרה הצעיר של אסטון וילה, מבוקש אצל ניוקאסל, באיירן מינכן וטוטנהאם, כך על פי ה"אתלטיק". מחירו של האנגלי צפוי להיות 50 מיליון ליש"ט.

* מיגל אלמירון סירב להצעת אל שבאב ויישאר בניוקאסל. הסעודים סיכמו על צירופו עם המגפייז, אבל הפרגוואי בן ה-29 סירב, לשמחת המנג'ר אדי האו שהצהיר כי הוא מעוניין שיישאר.

מרקו אסנסיו שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
מבוקש בגרמניה. אסנסיו/רויטרס

* למרות ההתעניינות מצד מארסיי ונוטינגהאם פורסט, בבורוסיה דורטמונד מתעקשים שג'יו ריינה יישאר לפחות עד סוף העונה בקבוצה.

* דייגו קוסטה, שחקנה של אתלטיקו מדריד וצ'לסי לשעבר, בדרך חזרה לברזיל. החלוץ צפוי לחתום בפלמייראס.

* אתלטיקו מדריד לעומת זאת תצרף את הבלם גבריאל פאוליסטה, הבלם הברזילאי בן ה-33 של ולנסיה שיעבור בהשאלה.

* וולבס פנתה לצ'לסי בניסיון לצרף בהשאלה את ארמנדו ברויה, אך נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully