וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 333 ימים: וושינגטון חיברה שני ניצחונות. אבדיה שוב סופסל

הוויזארדס מחקו פיגור 14, ניצחו 113:118 בסן אנטוניו וחגגו ניצחון שני רצוף לראשונה העונה. אבדיה שתרם 9 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לא שותף ב-10 הדקות האחרונות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

333 ימים עברו מאז הפעם האחרונה בה וושינגטון חיברה שני ניצחונות רצופים. הלילה (בין שני לשלישי) הם חגגו את המאורע הנדיר לראשונה העונה ואחרי כמעט שנה שלמה, לאחר שניצחו 113:118 את סן אנטוניו בחוץ יומיים אחרי הניצחון 104:118 בדטרויט.

בזכות הניצחון, הוויזארדס עלו למאזן 37:9, כשהם עדיין מחזיקים במאזן השני הכי גרוע ב-NBA אחרי הפיסטונס. הספרס שעומדים על מאזן 37:10, מעט מעליהן.

בריאן קיף, עוזר המאמן שקודם למשרת המאמן הראשי עד לתום העונה אחרי פיטוריו של ווס אנסלד ג'וניור, רשם ניצחון שני מתוך שלושה משחקים בתפקיד. אבל מנקודת המבט הצרה של אוהדיו של דני אבדיה בישראל, האיש החדש על הקווים הוא לא בהכרח בשורה טובה.

מאז מינויו של קיף, אבדיה משחק פחות, משפיע ודומיננטי פחות ובעיקר לא מקבל הזדמנויות לסגור משחקים. הלילה אבדיה קיבל 25 דקות בהן הספיק לקלוע 9 נקודות (משחק שלישי בלבד ב-17 האחרונים שבו הוא יורד מספרות כפולות) לצד 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, חטיפה, חסימה וגם 3 איבודים. הפורוורד הישראלי היה לא רע בדקות שקיבל ודייק ב-3 מ-6 מהשדה וב-3 מ-5 מקו העונשין, אבל סופסל ב-10 הדקות האחרונות, כשהרוקי בילאל קוליבאלי מועדף על פניו ומשחק כמעט לאורך כל הרבע הרביעי.

אבדיה, אגב, שבר שן בתחילת הרבע השלישי אחרי שנתקל בשחקן של סן אנטוניו, ובדקות שלאחר מכן נאלץ לשחק עם מגן שיניים.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דומיניק ברלואו, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
סיבה לדאגה? אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
נראה לא רע, כששיחק. אבדיה מטביע/רויטרס

כך אבדיה נראה אחרי שנשברה השן

המשחק נפתח בשליטה של סן אנטוניו ושל ויקטור וומבניאמה, שהגיע מהר מאוד למספר נקודות דו ספרתי וגם דאג שהספרס יפתחו פער כזה. הקבוצה של פופוביץ' שניצחה את וושינגטון רק לאחרונה במשחק חוץ, נראתה בדרך הבטוחה לניצחון נוסף מולה כשהובילה ב-14 הפרש במחצית השנייה, אבל סיום חזק של וושינגטון ורבע אחרון של 20:31 לזכותם, סידר מהפך מהסוג שהוויזארדס חוו כל כך הרבה פעמים מהצד המפסיד בשנים האחרונות.

קייל קוזמה היה המצטיין בשורות הוויזארדס עם 18 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים וגם שתי חסימות, דניאל גאפורד רשם דאבל-דאבל משלו עם 16 ו-13 ריבאונדים, טיוס ג'ונס ניהל את המשחק וסיים עם 15 ו-9 אסיסטים וגם מרווין בגלי (15), ג'ורדן פול (13) ובילאל קוליבאלי (13 ב-31 דקות) הגיעו לספרות כפולות.

ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס. Ronald Cortes, GettyImages
הניצחון חמק מבין האצבעות. וומבניאמה/GettyImages, Ronald Cortes

את סן אנטוניו הובילו דווין ואסל עם 24 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ויקטור וומבניאמה עם 22, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות וג'די אוסמאן שתרם 20 מהספסל.

במשחק הבא תארח וושינגטון את הקליפרס בלילה שבין רביעי לחמישי, לערב מורשת יהודית בקפיטל וואן ארנה. אבדיה יקווה לקבל יותר דקות וקרדיט, והוויזארדס יקוו להפתיע ולהאריך את הרצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully