וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת גן שמרה על המקום השני, הפועל חיפה ניצחה בהארכה

ג'ורדן כהן קלע 28 נקודות בניצחון השמיני העונה של העולה החדשה עם 77:89 על הפועל גליל עליון. שלשה של שמחון קבעה הארכה, שם קבוצתו של גודס גברה 82:88 על עפולה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל המשיכו הערב (שני). במשחק המרכזי השנייה בטבלה, מכבי עירוני רמת גן, המשיכה במומנטום עם ניצחון משכנע על הפועל גליל עליון. קודם לכן, הפועל חיפה כפתה הארכה ברוממה וניצחה את הפועל עפולה.

מכבי עירוני רמת גן - הפועל גליל עליון 77:89

העולה החדשה ממשיכה להמם את ליגת העל עם ניצחון נוסף, שמיני במספר העונה, הפעם על גליל עליון שרשמה הפסד שני רצוף. כבר מהרגע הראשון המארחת השתלטה על העניינים עם יתרון 15:22 כשקנדל מקולום (14 נק') הוביל את הקלעים בלבן. במחצית השנייה ההפרש צמח עם ג'ורדן כהן שכיכב עם 28 נקודות וההפרש כבר צמח ל-16 בשיא. לוטן אמסלם הוביל את קלעי האורחת עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, אך זה לא הספיק לגליל עליון בהפסדה השביעי העונה.

עמית שמחון הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
השלשה כפתה הארכה, שם היו גדולים על עפולה. עמית שמחון/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - הפועל עפולה 82:88 (לאחר הארכה)

משחק נהדר התקיים ברוממה כשהקבוצה של גיא גודס עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון גדול בהארכה בזכות יכולת גדולה של מייק מקגורל (22 נק') ועמית שמחון (21 נק' ו-5 אס') שעם שלשה גדולה שלו כפה הארכה, שם המארחת הייתה גדולה על עפולה. המשחק היה צמוד לאורכו עם הופעה טובה יותר מצד הקבוצה החיפאית שכבר ברבע השלישי הגיעה ליתרון שיא של 9 נקודות, אבל ערב נפלא של קסיוס סטנלי שתרם 22 נקודות וקטף 6 ריבאונדים, השאירה את ההתמודדות פתוחה. כאמור, הגארד של המארחת הצליח לכפות הארכה, שם כבר זה הלך רק לכיוון אחד עם ניצחון ראשון אחרי 2 הפסדים. האורחת המשיכה בריצה השלילית שלה עם הפסד שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully