וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כ-70 מיליון יורו: מה קרה בחלון ההעברות של ינואר בפרמיירליג?

הפחתת הנקודות של אברטון והאיום בענישה נוספת הרתיעו את המועדונים באנגליה עם ירידה של כ-770 מיליון יורו בהוצאות על שחקנים וחוזים. המצב ישתפר בקיץ?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

מחר (רביעי) יגיע לסיומו חלון ההעברות של חודש ינואר ברוב הליגות באירופה, במה שככל הנראה בדרך להיזכר כאחד הרדומים בשנים האחרונות. אחרי שבעונה שעברה נשבר שיא ההעברות לחלון של ינואר בפרמיירליג עם הוצאות עתק של כ-842 מיליון יורו רק באנגליה, בעיקר בזכות צ'לסי של טוד בולי, החורף הנוכחי בממלכה שקט באופן מפתיע עם הוצאות של רק כ-70 מיליון יורו - ירידה דרסטית שהמקור שלה עשוי להצביע על מגמה בכדורגל העולמי והאנגלי בפרט.

אחרי שאברטון נענשה בהפחתת 10 נקודות על הפרת החוקים הפיננסיים של הפרמיירליג, בדרך לענישה נוספת של 9 נקודות אפשריות יחד עם נוטינגהאם פורסט שתעמוד בפני עונש גם היא, הלחץ של הקבוצות באנגליה רק התעצם. ב"דיילי מייל" טוענים שהחשש של מועדוני הפרמיירליג, בעיקר הגדולים והחזקים ביותר, להיענש על הפרת חוקים דומים לאלה, מגביל אותם להחתים שחקנים חדשים ואפילו להאריך חוזים לשחקנים הנמצאים במועדונים ולהשאילם.

בעלי צ'לסי, טוד בולי. Robin Jones, GettyImages
חשש באנגליה מענישה דומה לזו של אברטון. טוד בולי/GettyImages, Robin Jones

קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל הודו שרק במקרה של מכירת שחקנים הן יוכלו לרכוש כאלה בחלונות הקרובים, עם מאזנים פיננסיים שאינם יכולים להרשות להן לשלם משכורות עתק ולהעביר כספים לקבוצות השונות באנגליה ובאירופה. לקראת חלון ההעברות הבא בקיץ, נראה כי קבוצות הפרמיירליג ימתינו לעונשים הנוספים של אברטון ונוטינגהאם פורסט, כשגם על הפרק עוד הענישה הצפויה למנצ'סטר סיטי העומדת לדין על הפרת 115 סעיפים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully