וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: הפתעת העונה מגיעה להרצליה

29.1.2024 / 18:05

המחזור ה-17 בליגת העל (19:00): אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של דן שמיר תארח את עירוני קרית אתא המפתיעה, שהריצה שלה לצמרת נעצרה במוצאי שבת נגד הפועל תל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי, 19:00) עם משחק מהמחזור ה-17 בו תארח בני הרצליה את עירוני קרית אתא. שתי הקבוצות נפגשו לפני עשרה ימים, כשהקבוצה של דן שמיר מנצחת בצפון 74:87. קרית אתא מדורגת לפני המשחק במקום החמישי בטבלה עם שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים, ואילו בני הרצליה מדורגת מקום אחד מתחתיה עם שישה ניצחונות וארבעה הפסדים.

לבני הרצליה לקח כמעט חודש וחצי כדי למצוא את האיזון בתוך הסגל, אך במשחק החוץ בקרית אתא לפני שבועיים זה קרה, ובדיוק ברבע האחרון, ומאז הרצליה במומנטום. החבורה מהשרון ניצחה שלושה משחקים ברציפות, ובקבוצה מאמינים כי הם נמצאים בדרך הנכונה לצמרת, לשם כיוונו בתחילת העונה. למרות המומנטום החיובי בהרצליה מגיעים למשחק עם הרבה חשש וכבוד לקרית אתא ויודעים כי אם לא יהיו מוכנים מנטאלית וטקטית בצורה מירבית, המומנטום עשוי להיגמר כבר מחר.

מאמן בני הרצליה דן שמיר. ברני ארדוב
רוצה להמשיך ביכולת הטובה על חשבון קרית אתא. שמיר/ברני ארדוב

הריצה הנפלאה של החבורה של שרון אברהמי נבלמה מעט במוצאי שבת, כשקרית אתא הפסידה בבית להפועל תל אביב. עם זאת, החבורה הצפונית עומדת כבר עכשיו על כמות ניצחונות קרובה לזאת שהשיגה בכל העונה שעברה, ולמרות שבקבוצה מסרבים להגדיר מטרות חדשות מלבד הישרדות בליגה, הם יכולים וצריכים להתחיל להסתכל לכיוון הפלייאוף. קרית אתא צירפה את הפורוורד אייזיאה מושיוס, אך הוא לא צפוי לשחק במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully