וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת עיראק כבש, בחגיגתו לעג לעם הירדני והורחק מהמשחק

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 20:04

איימן חוסיין השלים מהפך בשמינית גמר אליפות אסיה, אבל החגיגה שלו הובילה להרחקה ביזארית למדי. ירדן הפכה ל-2:3 בדקות 90+5 ו-90+7 והעפילה לרבע הגמר. קטאר העיפה את פלסטין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.1/ספורט1

דרמה גדולה וביזארית היום (שני) בשמינית גמר אליפות אסיה, בסיומה ירדן הבקיעה פעמיים בתוספת הזמן, בדקות 90+5 ו-90+7, ניצחה 2:3 והעיפה את עיראק, שהייתה בעשרה שחקנים בדקות אלה בעקבות הרחקת החלוץ איימן חוסיין שבחגיגתו פגע בעם הירדני, כך לפי פרשנות השופט.

חוסיין השלים מהפך והעלה את עיראק ליתרון 1:2 על ירדן בדקה ה-76, אלא שכחלק מחגיגות השער פשוט חיקה את החגיגה של הירדנים במחצית הראשונה, כאשר התיישב על כר הדשא ועל פי הטענות חגג בצורה פרובוקטיבית במטרה להשפיל את הירדנים. בעוד עבור הירדנים מדובר במנהג עתיק, חוסיין חיקה את חגיגת האכילה עם הידיים בכוונה להעליב את העם הירדני.

כידוע, "מנסף" זהו המאכל הלאומי של ירדן שעל פי המסורת חולקים אותו כל בני המשפחה והקרובים מתוך מתוך צלחת אחת גדולה עם יד ימין, ללא סכו"ם כלל.

איימן חוסיין, חלוץ נבחרת עיראק מורחק נגד ירגדן. טוויטר, צילום מסך
החגיגה שהובילה להרחקתו. חוסיין לועג לירדנים/צילום מסך, טוויטר

עוד נכתב ברשת כי מטרתו הייתה להבהיר לירדנים: "כמו שאתם אוכלים עם הידיים, אני אוכל אתכם". מספר שניות לאחר שחיקה את החגיגה שלהם, נשלפו לעברו הכרטיס הצהוב השני והאדום ונבחרתו נותרה בעשרה שחקנים לדקות הסיום. עמוק בתוך תוספת הזמן עיראק ספגה את שער השוויון וכעבור שתי דקות, בדקה ה-90+7, ירדן הפכה ל-2:3 והבטיחה את מקומה ברבע הגמר של אליפות אסיה.

נבחרת נוספת שהעפילה היום לרבע הגמר היא המארחת קטאר, שגברה 1:2 על פלסטין. גם במשחק זה נרשם מהפך, כי פלסטין בהופעתה הראשונה אי פעם בשמינית הגמר עלתה ליתרון משער של עודאי דבאח בדקה ה-37, אבל קטאר השווה עוד לפני המחצית משער של חסן אל היידוס בדקה ה-45+6 מתרגיל בכדור קרן והפכה מפנדל של אכרם עפיף ארבע דקות בתוך המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully