וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א רוצה לבלום את הנפילה, צעדה נגד ישראל מתוכננת בבדאלונה

29.1.2024 / 16:25

אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוקאפ, המקום השני בסכנה לקראת המפגש עם הספרדים (ג', 21:30 בספורט1) שנכנעו לאדומים בסיבוב הראשון. הורד, אנגולה ובראון בספק

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה מחר (שלישי, 21:30, ספורט1) לאחד המשחקים החשובים שלה העונה, כשתתארח אצל בדאלונה ביורוקאפ. האדומים במקום השני בבית א' עם 11 ניצחונות וחמישה הפסדים, מתוכם שלושה ברציפות, בעוד הספרדים במקום הרביעי עם 10 ניצחונות ושישה הפסדים.

בעקבות הרצף השלילי מגיעה הפועל תל אביב לספרד בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון צפויה להוריד אותה לפחות למקום השלישי בטבלה, כשהפסד ביותר מארבע נקודות אמור להעלות גם את בדאלונה מעל סגנית האלופה הישראלית. כזכור, המקום השני מעניק כרטיס ישיר לרבע הגמר, בעוד שמקומות 3-6 יצטרכו לעבור שלב פלייאין כדי להשתלב בין שמונה האחרונות במפעל.

האדומים התאוששו מעט מההפסד המאכזב לפרומטיי בשבוע שעבר, בזכות הניצחון בליגה על עירוני קרית אתא, אבל גם בהפועל תל אביב יודעים שהמשחק מחר הוא החשוב ביותר שלהם מתחילת העונה, שכן איבוד המקום השני יהווה אכזבה גדולה אחרי התוצאות הטובות שהושגו מתחילת העונה.

ייתכן שהצוות המקצועי ייאלץ להסתדר שוב עם סגל קצר במיוחד. שלושה שחקנים בספק להתמודדות: ג'יילן הורד שהיה אמר לחזור נגד קרית אתא וכשל במבחן הכשירות, בראיין אנגולה שלא נרשם למשחק בשל דורבן ברגלו והצטרף לקבוצה בספרד היום, וג'ייקובן בראון שמושבת כבר מעל לחודש. בהפועל תל אביב מקווים שלפחות שחקן אחד, אם לא שניים מהשלושה הנ"ל, יוכל לעזור לחבורה שסוחבת את הקבוצה על הכתפיים בחודש האחרון.

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עדיין בספק. ג'יילן הורד/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בדאלונה, שהדיחה את הפועל תל אביב אשתקד ברבע גמר היורוקאפ, פתחה את העונה הזאת ברגל שמאל אבל הצליחה להפוך את המצב מאז סוף נובמבר, עם 13 ניצחונות ב-17 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

בדאלונה שיחררה את דשון תומאס שהיה טוב בהפסד 103:99 להפועל תל אביב בסיבוב הראשון, וצירפה מספר שחקנים, ביניהם טיילר קוק ושנון אוואנס. אוואנס מוביל ביחד עם אנדרו אנדרוז את רשימת הקלעים בקבוצה עם 14.5 נקודות למשחק, כשהרכז אנדרס פליז מוסיף 14.1 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים. מי שלא שיחק נגד האדומים בסיבוב הראשון ורושם שוב עונה טובה הוא אנטה טומיץ', הענק הקרואטי שרושם העונה 9.8 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק.

משטרת ברצלונה הודיעה כי היא מתייחסת למשחק הזה כאל "משחק בעל סיכון גבוה", שפירושו פרוטוקול אבטחה מדוקדק. כ-100 אוהדים של הפועל תל אביב צפויים לתמוך בקבוצה בהתמודדות. לפני המשחק מתוכננת הפגנה גדולה בסביבת האולם בהשתתפות אלפים, שיגנו את ישראל על רקע המלחמה בעזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בדאלונה אנטה טומיץ'. Joventut de Badalona, אתר רשמי
גם בגיל 36, אנטה טומיץ' ממשיך להוביל/אתר רשמי, Joventut de Badalona

במקביל הודיעו בהפועל תל אביב היום כי החליטו להחכיר מטוס לקראת המשחק בשבוע הבא נגד בשיקטאש, שייערך בלובליאנה. על המטוס המיוחד יהיו שחקני ואנשי הצוות של הקבוצה, 15 אוהדים מעוטף עזה ועוד אוהדים שירכשו כרטיסים לטיסה, כשהכרטיסים סובסדו והמחיר לטיסה ולמשחק עומד על 380 דולרים.

"אנחנו שמחים לנסות בתקופה המאתגרת הזאת להנגיש את הפועל לאוהדים במשחק במסגרת היורוקאפ", אמר היו"ר רמי כהן, "הטיסה הישירה תכלול את השחקנים והצוות המקצועי, אנחנו מכירים בחשיבות של המהלך הזה ביצירת תנאים מיטביים שיקלו על הסגל. שאר המקומות יימכרו לאוהדים במחיר מסובסד על מנת להקל ולאפשר לאנשים לראות ולעודד את הקבוצה בטיסה ומחירים נוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully