וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: לוחמת הקיקבוקס יוליה סצ'קוב זכתה במקום הראשון בגביע אירופה באתונה

סצ'קוב: "אני מקדישה את המדליה למדינת ישראל ולכוחות הביטחון, אתם האלופים האמיתיים"

יוליה סצ'קוב. מיכאל בריטבסקי,
יוליה סצ'קוב/מיכאל בריטבסקי

יוליה סצ'קוב, לוחמת הקיקבוקס (24 , משקל עד 52 ק"ג) זוכת מדליית הזהב בגביע העולם בבודפשט זכתה בתחרות גביע אירופה שהתקיימה באתונה. בדרך לזכייה במקום הראשון אחרי שנכנסה לחצי הגמר בזכות הדירוג הגבוה שלה - מקום שני בעולם. בגמר ניצחה בנוקאאוט את יריבתה מהונגריה.
הזכייה במקום הראשון בתחרות יוקרתית זו מהווה המשך לרצף הניצחונות של הקיק-בוקסרית הישראלית שביוני האחרון זכתה במקום הראשון גם בגביע העולם בבודפשט.

סצ'קוב, הנהנית מחסות של מותג הטיפוח GIGI Laboratories נולדה באלמטי שבקזחסטן ועלתה לישראל בגיל שנתיים. היא החלה את דרכה המקצועית בגיל 14 והגיעה להישגים מרשימים, הראשון שבהם היה הניצחון ב-2015 באליפות ישראל בקיקבוקסינג לנוער. ב- 2017 הוכתרה לאלופת אירופה לנוער וזכתה בפרס הספורטאית הצעירה של השנה בטקס פרסי הספורט הישראלי מטעם משרד התרבות והספורט וב-2019 זכתה באליפות העולם הרשמית לבוגרים בקטגורית משקל עד 48 ק"ג.
יוליה סצ'קוב: "העמידה במרכז הפודיום עם דגל ישראל היה רגע מרגש מאד עבורי , עוצמתי הרבה יותר מכל זכייה אחרת שלי בעבר. אני רוצה להקדיש את הזכייה ואת מדליית הזהב למדינה שלי על כל אזרחיה ובמיוחד לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעושים הכל כדי לשמור על המדינה שלנו בטוחה. אין שמחה וגאה ממני לייצג את המדינה בתקופה הלא פשוטה הזו".

שון לנדאו, סמנכ"ל מעבדות GIGI ישראל נותני החסות: "סצ'קוב הוא דוגמא יוצאת דופן למסירות, מקצועיות ושאיפה למצוינות, ערכים המשותפים גם לנו ב-GIGI. אנחנו שמחים מאוד בהצלחתה של יוליה סצ'קוב וגאים בניצחונותיה לאורך הדרך. אנחנו נמשיך לתמוך בה, יד ביד על מנת שתוכל להגשים את שאיפותיה בזירה הבינלאומית ולהוסיף כבוד וערכיות למדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully