וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד אלמגור חתם בהפועל ירושלים: "המקום הכי נכון עבורי"

שחקן הכנף בן ה-21, שהיה מבוקש גם בהפועל באר שבע, עובר מראשון לציון תמורת כחצי מיליון שקל: "מגשים את החלום שלי - לשחק בליגת העל"

צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל תל אביב והדיחה אותה מגביע המדינה/ספורט1

אחרי מכירתו של ליאור קאסה למכבי חיפה בסכום המוערך בכ-1.1 מיליון יורו, הפועל ירושלים יכולה גם לבצע רכישות והיום (שני) היא הודיעה על צירופו של אוהד אלמגור מהפועל ראשון לציון, תמורת כחצי מיליון שקל. אחוזים מכרטיס השחקן של שחקן הכנף בן ה-21 יישארו אצל הכתומים.

"אני לפני אימון בכורה עם הפועל ואני מתרגש מאוד", אמר אלמגור. "אני מגשים את החלום שלי לעבור לליגת העל, ובחרתי לעשות את זה במקום מדהים, שאני בטוח שיהיה הכי נכון עבורי לטווח ארוך. אני מודה להפועל על האמון, אעשה הכל כדי לתרום לקבוצה ולהגיע יחד איתה לגבהים. יאללה הפועל!"

מדובר בעסקה הכי גדולה של הפועל ירושלים בעידן הנוכחי, כשהשחקן היחיד עליו שילמה סכום דומה לפני כן היה אופק ביטון, שנרכש מהפועל תל אביב ב-300 אלף שקלים לפני קצת פחות משנה (מימוש האופציה עליו כמושאל). אלמגור, שכבש העונה שני שערים בליגה הלאומית, סגר את תנאיו בקבוצה מהבירה לאחר שהיה מבוקש גם אצל הפועל באר שבע. ייתכן ויערוך את הבכורה שלו כבר ביום רביעי מול מכבי תל אביב.

שחקן הפועל ירושלים אוהד אלמגור עם סוכנו עידן בן אבו. יח"צ, אתר רשמי
אלמגור וסוכנו עידן בן אבו אחרי החתימה/אתר רשמי, יח"צ

ברגע שיחתום, אלמגור יהיה החיזוק הראשון של הפועל ירושלים בחלון הנוכחי. פרט לקאסה, את הקבוצה עזבו במהלך ינואר גם אונדז'יי באצ'ו, אמיר אריאלי ואיתי זדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully