וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ועוד קבוצות יורוליג עוקבות אחר ג'סטין סמית'

הסנטר (24, 2.01) שמרשים בהפועל חולון עם ממוצעים של 14.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק, זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בכירות באירופה. הוא חתום עם הסגולים לעונה נוספת עם אופציית יציאה תמורת פיצוי כספי

תקציר כדורסל ספרדי: גראן קנאריה - ריאל מדריד 77:100/ספורט1

אחד השחקנים המעניינים שנחתו בליגת העל בקיץ האחרון הוא הסנטר ג'סטין סמית' מהפועל חולון. שחקן הפנים של הסגולים הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שחולון צלחה את שלב הבתים הראשון בליגת האלופות וכן את שלב הפלייאין, ועד כה הוא השחקן המצטיין בקבוצה של עמית שרף.

ההצלחה של סמית' בן ה-24 (2.01) באירופה וגם בליגה לא נעלמת מעיני הקבוצות היותר גדולות של אירופה, ולוואלה! ספורט נודע כי מספר קבוצות יורוליג כבר עוקבות אחריו לקראת העונה הבאה, כשאחת מהן היא מכבי תל אביב שתפגוש אותו במוצאי השבת הקרובה במסגרת הליגה. לסמית' חוזה לעונה נוספת בהפועל חולון, עם אפשרות יציאה מהחוזה תמורת פיצוי כספי משמעותי.

ג'סטין סמית' הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
היכולת המרשימה לא נעלמת מעיני המועדונים הגדולים. ג'סטין סמית'/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

סמית' שיחק ארבע שנים במדי אוניברסיטת אינדיאנה, ניצל את האפשרות שלו לשנה נוספת ב-NCAA ועבר בעונת 2020/21 לארקנסו, במדיה רשם 13.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק כשהרייזורבקס נעצרו בשלב ה"אליט 8" של טורניר המכללות. בעונתו הראשונה כמקצוען כמעט והגיע לישראל - מכבי ראשון לציון הייתה קרובה להחתים אותו, אך הוא נפצע וחזר לשחק בליגת הפיתוח. בעונת 2022/23 הרשים במדי דלאוור מליגת הפיתוח וזכה עם הקבוצה באליפות.

העונה סמית' כאמור הצטרף לחולון ועד כה בשמונה משחקי ליגה הוא מעמיד ממוצעים של 15.5 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק. בליגת האלופות של פיב"א שיחק סמית' כבר עשרה משחקים ורשם 14.9 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-1.1 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully