וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מודאגים מחוליית ההגנה ומחפשים חיזוק עד לסיום החלון

29.1.2024 / 10:02

בקבוצה ראו נקודות אור בהפסד למכבי ת"א בגביע, אבל איפולה וקוליבאלי שוב הציגו יכולת רעה. לויטה על החזרה לעניינים: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

בהפועל חדרה קיוו להפתיע אמש (ראשון) את המוליכה מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, אך בסופו של דבר ולאחר קרב עיקש, נכנעו שחקניו של חיים סילבס 2:0 וסיימו את דרכם במפעל. המאמן יכול להיות מעודד מכמה דברים, בעיקר מהתחושה שחדרה מתחברת מחדש לקראת המשך המאבקים בתחתית.

במועדון אמרו אמש שבניגוד להרבה משחקים העונה בהם הקבוצה התפרקה, כעת נראה שהמערך מסודר יותר וגם השחקנים מעידים על משמעת טקטית ושמירה על עמדות במגרש. יחד עם זאת, לצד האופטימיות, בקבוצה מודאגים מאוד ממשחק חלש נוסף של חוליית ההגנה, דבר שעשוי להיות בעייתי לקראת הקרבות נגד הירידה.

בהיעדרו של עידו לוי המנוסה, פתחו פיליפ איפולה וסולימאן קוליבאלי במרכז ההגנה ונראו רע. איפולה איבד כדור שלומיאלי על סף הרחבה במהלך שהוביל לספיגת השער הראשון וגם ספג צהוב חמישי חסר אחריות אחרי עימות מיותר עם ערן זהבי, דבר שיגרום להיעדרותו ממשחק התחתית נגד מכבי פתח תקוה ביום רביעי. קוליבאלי נראה חסר ביטחון ובחדרה היו שמחים למצוא לפחות שני שחקנים חדשים לחלק האחורי. המגן קויה מבאה כבר קיבל אישור למצוא קבוצה אחרת ובצוות המקצועי בוחנים את מועמדותם של כמה מגנים זרים שהוצעו לאחרונה.

בחדרה עושים מאמצים גדולים לצרף גם חלוץ מרכזי זר, כאשר כבר מתנהלים מגעים עם הגנאי מאליק אבובאקרי שמשחק במאלמו. במועדון מספרים שיש מעט קשיים במגעים עם החלוץ ועם הקבוצה השבדית ובימים הקרובים תתבהר התמונה בנוגע לצירופו.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בעימות עם פיליפ איפולה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
צהוב חמישי מיותר. איפולה בעימות עם זהבי/שלומי גבאי

"חיכיתי לזה המון זמן, עבדתי מאוד קשה ואני מקווה שעכשיו זה מאחוריי", סיפר השוער אוהד לויטה, שפתח אמש בהרכב, אחרי משחקים רבים בהם ישב על הספסל. "גם בגלל המלחמה שדחתה את הליגה, יצא ששיחקתי אחרי ארבעה חודשים, ואני לא אשקר, זה לא קל לשבת בחוץ, זה קשה. במיוחד שאני יודע שיש לי מה לתרום לקבוצה. לקחתי אחריות על מה שהייתי צריך, מבחינת היכולת האישית שלי, מאמין שככה מקצוען צריך לעשות, להיות כן עם עצמו ולבוא לאימונים ולהראות".

לויטה שיתף בתחושות של מה שעבר עליו בתקופה האחרונה והוסיף: "זה היה לא פשוט, כי אני יודע מה אני שווה ויודע מה אני יכול לתת לקבוצה. הביאו אותי כשחקן מוביל, וניסיתי גם במשחקים שבהם לא שיחקתי לתת מעצמי את מה שאני יודע. קל מאוד להאשים את הגיל וכו', אבל מבחינתי הגיל הוא רק מספר ואני רעב ובא לכל אימון ומשחק בטירוף, כי אני רוצה לשחק כדורגל. הייתי כן עם עצמי, תחילת העונה לא הייתה טובה לכל הקבוצה ואני בתוך זה. הייתי צריך לעבוד ולהוכיח. אני לא יכול להיות מרוצה כי הפסדנו, אבל מקווה שקדימה זה גם יימשך".

על התחושה בקבוצה אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "ברור שיש תחושה של פספוס. אנחנו מקבלים גולים שבאחד אנחנו מתקשקשים עם הכדור ובשני אנחנו בקצת חוסר ריכוז, אבל אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד, כי ראיתם את הגישה של השחקנים. אני שונא להגיד שהייתה לנו הופעה טובה ובסוף הולכים הביתה בלי לעלות לשלב הבא וזה הדבר הכי חשוב ולא השגנו את זה. יש לנו מאבקים בליגה והפנים לשם".

על המשחק הקריטי ביום רביעי נגד מכבי פ"ת ומה אפשר לקחת מההפסד אתמול לקראת הליגה: "לוקחים את הגישה והדברים הטובים שהיו, את הנכונות להילחם על כל כדור ולא לוותר. חיים גם אומר לנו שהניצחונות הקטנים בתוך המגרש, יביאו לנו את הדברים הגדולים. מול מכבי היו הרבה ניצחונות קטנים, אבל לצערי זה לא התבטא במספרים, אבל נביא את זה ברביעי וברור שהמטרה שלנו היא לנצח".

על השינוי בקבוצה: "יש מומנטום בכדורגל ואני חושב שהמומנטום שלנו היה רע מאוד, חיים הביא איתו המון אמונה, דרך חדשה וחיובית ואנחנו כל השחקנים מאוד מאמינים בה. אנחנו הולכים עכשיו בעיניים עצומות אחרי מה שצריך לעשות, בשביל להביא נקודות ולהשאיר את הקבוצה הזאת בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully