וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לדין בשל דגל של "כך" ביציע, הפועל ומכבי ת"א על האבוקות

הקהל הירושלמי הניף בבלומפילד שלט של התנועה שהוצאה מהחוק והוכרזה כארגון טרור. מאמן בית"ר יועמד לדין אחרי שעורר מהומה. התל-אביביות צפויות להיענש על התפרעות אוהדים

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד לדין את הפועל תל אביב בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, הן בדרבי והן במשחק מול בית"ר ירושלים. גם הקבוצה מהבירה תעמוד לדין על התפרצות לשדה המשחק, קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים. מכבי תל אביב תתייצב אף היא בבית הדין בגלל התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. הדיונים בעניינן יתקיימו מחרתיים (רביעי) החל משעה 16:00.

בדו"ח המשקיף נכתב כי לקראת סיום המשחק שבו ניצחה בית"ר 0:1 בבלומפילד את הפועל תל אביב, אוהדיה הניפו ביציע שלט של תנועת "כך" שהוצאה מחוץ לחוק ואף הוכרזה כארגון טרור. בנוסף, במהלך חגיגות הניצחון בסיום קפצו עשרות אוהדים אל תוך תחומי המגרש ושלושה מהם נכנסו לכר הדשא. במקביל נזרקה אבוקה צהובה מהיציע.

גם מאמן השוערים של בית"ר ירושלים, עוז אילוז, יעמוד לדין בשל הפרת סדר והתנהגות בלתי ספורטיבית. אילוז רץ לעבר אוהדי הפועל תל אביב והתגרה בתנועות ידיים, מה שעורר מהומה גדולה בהשתתפות שחקני שתי הקבוצות וקהל האוהדים.

האזינו לעו"ד יפתח אבן עזרא על האפשרות להפחתת נקודות למכבי תל אביב

אבוקות בבלומפילד אוהדי הפועל תל אביב. רענן ברנובסקי
עוד שבוע, עוד העמדה לדין על אבוקות. אוהדי הפועל תל אביב/רענן ברנובסקי

אוהדי הפועל תל אביב הדליקו עשרות אבוקות נגד בית"ר וזרקו שלוש מהן למגרש, וכן השליכו מצתים על השוער של היריבה, חלקם נחתו בתוך הרחבה. גם לעבר הקוון נזרקו מצתים, שנחתו בסמוך אליו.

בדרבי התל-אביבי, אוהדי שתי הקבוצות הדליקו אבוקות, בצד האדום זרקו חלק מהן אל כר הדשא ואילו ביציע הצהוב היו גם רימוני עשן וכן נורה חזיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully