וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדברים על רוסיה, אבל כשניימיכן צירפה את שרי מישראל זה בסדר?"

כוכב העבר איברהים אפלאי בדיון סוער בטלוויזיה ההולנדית: "גם ישראל במלחמה. זה מוסר כפול, לא צריך לערב כדורגל ופוליטיקה"

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

חלוץ טוונטה, מנפרד אוגאלדה, נחת אתמול ברוסיה לקראת מעבר לספרטק מוסקבה. הקוסטה ריקני יעלה לרוסים כ-12 מיליון יורו והמעבר המשמעותי עורר דיון בהולנד, בדבר קיום עסקאות עם גופים רוסים בזמן המלחמה באוקראינה. כך לפאנל באולפן הטלוויזיה השתרבבו גם שמו של צ'ארון שרי וישראל.

בתכנית Studio Voetbal טען כדורגלן העבר, איברהים אפלאי, שהוא מתנגד עקרונית לדיון מהסוג הזה: "שחקני כדורגל אמורים לפתור קונפליקטים פוליטיים? טוונטה כמעט 'מתה' לפני כמה שנים, אז אם היא יכולה להכניס סכום כזה, אני מבין למה היא רוצה שהעסקה תצא לפועל. גם השחקן רוצה לעבור, אני לא מבין את הדיון".

המנחה הדגיש בפני אפלאי שמדובר בדיון מוסרי וכדורגלן העבר השיב: "אה כן, מוסר... ניימיכן צירפה עכשיו את צ'ארון שרי מקבוצה ישראל וזה בסדר? גם ישראל במלחמה נכון? אז איך זה אפשרי? בדיוק על זה אני מדבר, על מוסר כפול. כדורגלנים לא צריכים להיות חלק מהמשוואה הפוליטית ולמועדונים צריך להיות חופש פעולה".

אפלאי בן ה-37 גדל בפ.ס.וו איינדהובן ושיחק גם בברצלונה, שאלקה, אולימפיאקוס וסטוק סיטי. בצעירותו חזו שיהפוך לאחד מהשחקנים הטובים בעולם, אבל הציפיות הללו לא התממשו - אם כי הוא העביר קריירה מרשימה. בנוסף לקבוצות בהן עבר, הוא ייצג את נבחרת הולנד 53 פעמים והגיע איתה לגמר מונדיאל 2010. הוא פרש ב-2020.

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן. ANP, GettyImages
שרי אתמול במדי ניימיכן/GettyImages, ANP
איברהים אפלאי. Soccrates Images, GettyImages
איברהים אפלאי/GettyImages, Soccrates Images

שרי שהושאל לניימיכן ממכבי חיפה עד תום העונה, נכנס אתמול כמחליף וכבש ב-2:2 של קבוצתו נגד דן האח בחוץ, במחזור ה-19 בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully