וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פלוס למינוס: מכבי ת"א ממשיכה לנסות להתחזק, וחוששת מהפציעות

29.1.2024 / 6:40

הצהובים העבירו הילוך בניסיון לצרף שחקן-שניים עד סגירת החלון כדי להעניק לרובי קין תחרות גדולה יותר על ההרכב, אולם מתקשים לצרף זרים ממגוון סיבות. שחקני הגנה רבים ייעדרו מול הפועל ירושלים, במועדון מקווים שסבוריט סובל מנקע בלבד

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב מעלה הילוך במטרה לצרף שחקן ואפילו שניים עד סגירת חלון ההעברות ב-6 בפברואר, שכן המאמן רובי קין רוצה מאוד לייצר תחרות גדולה יותר על ההרכב והמחליפים. מוליכת ליגת העל נתקלת עד עכשיו בקשיים לצרף זרים מכמה סיבות: יש שחקנים שאינם רוצים לבוא בעת מלחמה, אחרים שאינם רוצים לשחק בישראל כי זו נתפסת רע בעולם, ויש אפילו קבוצות שלא רוצות לשתף פעולה ולעשות עסקים עם קבוצות מישראל. ולמרות זאת, במכבי תל אביב עדיין מאמינים שיצורף שחקן או שניים בעשרת הימים שנותרו לסגירת החלון, כאשר היעד המרכזי ממשיך להיות שחקן זר עם העדפה לכנף ימין.

לצד השמחה על הניצחון אמש (ראשון) מול הפועל חדרה בגביע המדינה, קיימת דאגה גדולה מהפציעה של אנריק סבוריט. הספרדי ייבדק היום ויעבור צילום בקרסול. מחרתיים מול הפועל ירושלים ייעדר סבוריט והוא גם בספק גדול למשחק העונה השני מול מכבי חיפה בעוד שבוע. במכבי תל אביב מקווים כי מדובר רק בנקע שיצריך מנוחה וטיפולים.

מחרתיים תהיה רשימה גדולה של חסרים בהגנה. מלבד סבוריט ייעדר עדיין עידן נחמיאס שחוזר מפציעה וכן רוי רביבו שספג אתמול את הצהוב החמישי. גם שרן ייני שהוחלף אתמול בהפסקה בגלל פציעה בספק גדול לרביעי. אבישי כהן שספג אמש את הצהוב הרביעי, יצטרך להיזהר מכרטיס נוסף מחרתיים, כזה שימנע ממנו לשחק מול מכבי חיפה בעוד שבוע.

האזינו ליניב טוכמן על הניצחון של מכבי תל אביב

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יקבל את מבוקשו עד סגירת החלון? קין/דני מרון

רובי קין נתן מנוחה מלאה אמש לדור פרץ ולגבי קניקובסקי שכבר היו סחוטים ודילל דקות לערן זהבי, אבישי כהן ויוריס ואן אובריים. המאמן מצפה שהמנוחה שנתן תאושש את השחקנים ותביא אותם יותר טריים למשחק ברביעי ובעוד שבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully