וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.2 מיליון יורו לא הרתיעו: תכנית מכבי תל אביב לעדן קארצב

29.1.2024 / 12:15

הצהובים שמרוצים מאוד מההשתלבות של הקשר לא יסכימו לשלם את הסכום שבשאקשהיר הציבה לרכישה בקיץ, אולם במכבי תל אביב מאמינים שהצדדים יצליחו להתגמש לכדי עסקה זולה יותר

תקציר גביע המדינה: הפועל חדרה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מההשתלבות המהירה של עדן קארצב בקרית שלום ומסמנים וי גם על היכולת שלו אמש (ראשון) מול הפועל חדרה בגביע המדינה. הקשר פתח לראשונה בהרכב אחרי שבמשחק גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר עלה כמחליף וכבש את אחד הפנדלים שהכריעו, אחרי 0:0 בתום 90 הדקות.

לוואלה! ספורט נודע כי השאלתו של קארצב מאיסטנבול בשאקשהיר היתה ללא תמורה עד סוף העונה, אבל סעיף הרכישה שלו לקיץ עומד על סכום גבוה של 2.2 מיליון יורו, בדומה לסכום ששילמו הטורקים למכבי נתניה כשרכשו אותו. בשאקשהיר שילמה 2.35 מיליון יורו תמורת הקשר בינואר שעבר, והיא כאמור רוצה סכום דומה עבור מכירתו בקיץ.

יחד עם זאת, ומאחר שברור כי קארצב לא יוכל לחזור לשחק במועדון הטורקי, הכל פתוח לקיץ ולא מן הנמנע כי הטורקים יתגמשו אם מכבי תל אביב תחליט שהיא רוצה לרכוש אותו. אם לקשר לא יהיו הצעות מקבוצות אחרות בחו"ל ואם אכן ירצה להמשיך בצהובים, ההערכה היא שהמועדונים יידעו להסתדר על דמי רכישה נמוכים מהסכום הנקוב בהסכם בין הצדדים, מאחר שתמורת 2.2 מיליון יורו מכבי תל אביב לא תסכים לרכוש.

עדן קארצב, מכבי תל אביב. דני מרון
הרשים את הצוות המקצועי. קארצב/דני מרון

קארצב הביא לרובי קין משהו שחסר לו בקישור האחורי - וזה יותר נוכחות ואגרסיביות. יחד עם זאת, עמדת הקשר האחורי היא עדיין של יוריס ואן אובריים הטכני יותר, והוא גם יחזור להרכב מחרתיים נגד הפועל ירושלים, אחרי שאמש כאמור החל את המשחק על הספסל ונכנס רק בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully