וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר "השמן" תועד ביום הולדת של רומאריו והדאיג את ברזיל

הכוכב הברזילאי הפצוע, בעל הגזרה הדקיקה בדרך כלל, ניסה להסתיר את הקילוגרמים העודפים עם בגדים שחורים רחבים, אבל פרצופו הסגיר אותו והטריד את ברזיל. צפו בתיעוד

תקציר ניצחונה של צרפת 31:33 על דנמרק בגמר אליפות אירופה בכדוריד/ספורט1

ניימאר, זוכרים? הכוכב הברזילאי הגדול שעזב את פריז סן ז'רמן והלך לכסף הגדול של אל הילאל הסעודית, בקושי הספיק לשחק במפרץ לפני ששוב נפצע ונמצא בימים אלו בברזיל. ניימאר, כידוע, לא מתאמן כבר תקופה ארוכה ותמונות מדאיגות במיוחד (אם אתה אוהד הסלסאו) שהגיעו מברזיל חושפות גזרה מלאה במיוחד ולא אופיינית של הברזילאי, שאמור להוביל את נבחרת ברזיל במונדיאל האחרון שלו בארה"ב, קנדה ומקסיקו.

ניימאר תועד כשהוא התייצב ליום הולדת של אגדה ברזילאית אחרת, רומאריו שחגג יום הולדת 58 בריו דה ז'ניירו. ניימאר צולם כשהוא מחבק את רומאריו ונראה מלא בהרבה מהגזרה הדקיקה שאפיינה אותו במהלך כל הקריירה שלו. ניימאר לבש בגדים שחורים די רחבים, כנראה כדי להסתיר את המשקל העודף, אך הפרצוף והלחיים השמנמנות שלו הסגירו אותו.

צפו בתיעוד

ניימאר שמן. צילום מסך, צילום מסך
גם הבגדים השחורים התקשו להסוות את עודף המשקל שלו/צילום מסך, צילום מסך

כזכור, לפני מספר שבועות הברזילאי דיבר על כך שהוא לא מתכוון לחזור לכר הדשא לפני ספטמבר 2024. ניימאר יחמיץ כמובן את הקופה אמריקה ועם הגזרה הנוכחית שלו, ספק גדול אם הוא יחזור להיות מה שהיה בעבר, או אם בכלל יחזור לשחק כדורגל במדי הנבחרת בעתיד הנראה לעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully