וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "משהו קרה במחצית השנייה, אני לא אתן לזה לעבור"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-3:6 בהארכה על הפועל כפר סבא: "הזהרתי מהנייחים של עלי חטיב, זה לא מתאים לנו". איציק ברוך: "ניסינו להחדיר אמונה שזה אפשרי, גאה בחבר'ה"

תקציר גביע המדינה: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה 6:3/ספורט1

מכבי חיפה הצליחה לעשות לעצמה חיים קשים בסיבוב ח' של גביע המדינה, אבל בסופו של דבר שרדה ועלתה לשמינית הגמר הערב (ראשון) עם 3:6 דרמטי בהארכה על הפועל כפר סבא. גדי קינדה חגג שער בכורה ותומר חמד סיפק צמד בבכורה המחודשת במדי האלופה, אלא שלמדורגת אחרונה בליגה הלאומית היה את עלי חטיב שעשה ככל העולה בכדורים חופשיים. הוא בישל לאופק פישלר, השווה פעם אחת בעצמו והרים את הכדור שהוביל ל-3:3 של אור אינברום בתוספת הזמן. בהארכה, למארחת כבר לא נותר כוח והיא נכנעה לשער מרהיב של סוף פודגוראנו וצמד של ענאן חלאילי.

ניצחון נוסף למכבי חיפה שתהיה בהגרלת שמינית הגמר מחר (שני, 14:30, שידור חי בוואלה! ספורט), אבל לא לערב כזה ארוך וקשה היא ציפתה שלושה ימים לפני מפגש הצמרת עם הפועל באר שבע באצטדיון טרנר ושמונה ימים לפני משחק העונה השני, בו תארח את מכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה עילי פיינגולד, גוני נאור חוגגים עם סוף פודגוראנו. קובי אליהו
קשה ומייגע. שחקני מכבי חיפה חוגגים עם סוף פודגוראנו/קובי אליהו

מסאי דגו סיכם: "אחד המשחקים הכי מלחיצים. את החצי הראשון עשינו קל, אמרתי לשחקנים במחצית שחשוב להבקיע את השלישי. עשיתי חילופים כדי לשמור על שחקנים ופתאום המשחק הלך לכיוון קטסרטופלי ואני מאוכזב, משחקים כאלה יכולים לקרות במפעל הזה. היינו רגע מפנדלים אם לא הגול של סוף. אני מאוכזב מהחצי השני ושהחזרנו אותם למשחק, בגביע צריך לעבור שלב ועשינו את זה בסוף".

באשר לזלזול אפשרי של שחקניו, אמר המאמן: "באנו בגישה טובה ומוכנים, דיברתי לפני המשחק על הנייחים של עלי חטיב, הוא שחקן עם רגל שמאל נדירה שאני מכיר מהלאומית. משחק הראש הקבוצתי היה מאוד פיזי וחזק, משהו קרה בחצי השני במיוחד אחרי ה-2:1, לא אתן לזה לעבור. אמרתי לשחקנים מה אני חושב. הפתיחה הייתה עם גישה טובה, ה-0:2 היה צריך לסיים את המשחק, צריכים לתת את השלישי כדי באמת לסיים. ה-2:1 נתן להם אנרגיות, אנחנו מנצחים ביחד ואם חלילה היינו נופלים אז כולנו היינו אשמים בזה. לסוף מגיע, הוא עבד קשה".

על תומר חמד: "תומר פנדליסט בחסד, זה היה חסר לנו בגמר גביע הטוטו. הוא בחור מדהים שמוסיף לנו המון, מקווה שימשיך כך. אנחנו עושים המון רוטציות, יש לנו לו"ז מטורף כמו כל הליגה. ב-0:2 בדקה ה-60 הייתי חייב לעשות שינויים בשביל להגיע ליום רביעי בטרנר עם רגליים קלילות".

עוד בוואלה!

משחק סוף: מכבי חיפה עלתה לשמינית הגמר עם 3:6 על הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
מאמן הפועל כפר סבא איציק ברוך. קובי אליהו
היה על סף סנסציה. איציק ברוך/קובי אליהו

איציק ברוך, מאמן הפועל כפר סבא: "מאוד קרוב, אבל בסוף זה נגמר בצורה מאכזבת. אין מילים, אני גאה בחבר'ה האלה. אני פה שבועיים וחצי, הם רוצים ועושים הכול בשביל להציל את המצב בליגה. היום הוכחנו שאנחנו קבוצה ראויה בטח לליגה לאומית, עבודה רבה עוד לפנינו. קרו כאלה דברים, אתמול באנגליה קבוצה מליגה שישית ניצחה קבוצה מהצ'מפיונשיפ. ניסינו להחדיר אמונה שזה אפשרי. היה קשה, אני חייב לציין את עלי חטיב שנתן משחק אדיר. עובדים על המצבים הנייחים, כשיש את עלי בקבוצה יש את מי שיעשה את הדברים בצורה טובה. אני עוד צריך להתאושש"

על ההמשך: "נעשה הכול כדי להישאר בליגה. בנינו מחדש עם 12 שחקנים שהגיעו החודש, אלה דברים שעושים בחודש יולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully