וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה בחוץ: חוף השנהב ניצחה בדו-קרב פנדלים את סנגל

אלופת אפריקה סיימה את דרכה כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד מאכזב למארחת, סק ישוב בזמן למשחק מול מכבי תל אביב. גם כף ורדה ברבע הגמר

תיקתקנו, 28.1/ספורט1

שלב שמינית הגמר של אליפות אפריקה המשיך הערב (שני) עם צמד משחקים, כאשר האלופה המכהנת סנגל הודחה על ידי המארחת חוף השנהב בתום דו קרב פנדלים. עוד קודם לכן, כף ורדה המשיכה במסע הקדם שלה עם ניצחון על מאוריטניה בדרך לשלב רבע הגמר.

סנגל - חוף השנהב 1:1 (5:4 בפנדלים)

המארחת הפסידה פעמיים בשלב הבתים ונזקקה לישועה מצד מרוקו (ניצחה את זמביה והשאירה אותה עם שתי נקודות בבית ו') כדי להיות הנבחרת הרביעית והאחרונה שמעפילה מהמקום השלישי. האלופה הנוכחית הייתה זקוקה להרבה מאוד מזל ואפילו עזרה משופט המשחק על מנת להשיג את הכרטיס לשלב רבע הגמר, אבל גם עם זה, היא הודחה ואיבדה את תואר אלופת אפריקה בשמינית הגמר. כבר אחרי 4 דקות חביב דיאלו נהנה מבישול של סאדיו מאנה והעלה את סנגל ליתרון, אך חמש דקות לאחר מכן הגיע רגע מעורר מחלוקת כשכוכבה של אל נאסר גלש בפראות לרגליו של איברהים סאנגרה בעבירה שהייתה צריכה לזכות את מאנה בכרטיס אדום, אך השופט בחר להעניק לו רק כרטיס צהוב. הדרמה הגדולה המשיכה לקראת סיום 90 הדקות כשאדואר מנדי הכשיל את ניקולא פפה ברחבה, וחברו באל אהלי, פרנק קסייה, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-86 ושלח את המשחק להארכה. אחרי חצי שעה ללא שערים, האלופה והמארחת המשיכו לדו קרב בעיטות עונשין מ-11 מטרים. אחרי 2 פנדלים מדויקים לכל נבחרת, מוסא ניאקטה, מחליפו של עבדולאי סק שלא שיחק הפעם, בעט לקורה. כל שאר הבעיטות מצאו את הרשת והמארחת שרדה את המותחן והדיחה את אלופת אפריקה כבר בשלב שמינית הגמר. ההדחה של סנגל משפיעה גם על מכבי חיפה שתקבל את סק לפני המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא.

אדואר מנדי שוער נבחרת סנגל. GettyImages
אלופת אפריקה בחוץ. מנדי/GettyImages

כף ורדה - מאוריטניה 0:1

אחת מהפתעות הטורניר המשיכה בשלב עם שחזור הישג השיא שלה מ-2013 בהעפלה שנייה אי פעם לשלב רבע הגמר. מאוריטניה הצליחה לעלות לשלב הנוקאאוט לראשונה בתולדותיה, אך כף ורדה הוכיחה פעם נוספת שההצלחה שלה אינה מקרית עם הכרטיס לסיבוב הבא. המשחק כבר היה בדרך להארכה אחרי 88 דקות ללא שערים, עד שריאן מנדס כבש מהנקודה הלבנה ופתח את האות לחגיגות אצל כף ורדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully