וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: רמת גן תשמור על המקום השני נגד גליל עליון?

החבורה של שמוליק ברנר רוצה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלה כשתארח את הקבוצה מכפר בלום שתציג את אנדרסון (21:00). הפועל חיפה תחפש ניצחון ביתי ראשון על חשבון הפועל עפולה (19:00)

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). במשחק המרכזי תארח השנייה בטבלה, מכבי עירוני רמת גן, את הפועל גליל עליון הצנועה, שתחפש הפתעה בזיסמן. בקרב תחתית תארח הפועל חיפה את הפועל עפולה.

שחקן עירוני רמת גן אייזאה מיילס. דני מרון
רמת גן עם פתיחת עונה מאוד מוצלחת/דני מרון

מכבי רמת גן - הפועל גליל עליון (21:00)

בשקט בשקט, וללא יותר מדי כותרות והצהרות, מכבי עירוני רמת גן ממשיכה את העונה הנהדרת שלה כשהיא נעולה במקום השני בטבלה כבר כמה משחקים. החבורה של שמוליק ברנר גברה במשחק לא פשוט על הפועל חיפה במשחק הקודם, והיא יודעת שהמשחקים הללו, נגד קבוצות התחתית כמו הפועל גליל עליון הם המבחן הקשה שלהם לאור התיוג כפייבוריטית ובזיסמן יצטרכו לעבור אותם בשלום. קנדל מקולום, שחזר לקבוצה במשחק הקודם, צפוי להמשיך להתלבש, כשבצוות המקצועי יכריעו האם להמשיך ולהושיב בחוץ את הסנטר ג'ימי הול. רמת גן תקדיש את המשחק לליאור ליובין שגדל במועדון. בקבוצה יערכו טקס מיוחד בהשתתפות אביו של ליאור, יאיר, ומאמניו לאורך השנים: אריק שיבק, עופר ברקוביץ' וחנוך מינץ.

הפועל גליל עליון צירפה בשבוע שעבר את הפורוורד אלפונסו אנדרסון, שמגיע על חשבונו הריסון הנדרסון שטרם שוחרר, יעמוד לרשות החבורה מכפר בלום סגל יחסית עמוק. מי שעוד יחזור לסגל של הגליל אחרי היעדרות בת משחק אחד הוא רועי הובר שלא שיחק בהפסד להפועל חולון. גליל עדיין קרובה לחלק התחתון של הטבלה למרות שברוב המשחקים שלה העונה הייתה שווה ליריבות, והיא תקווה לרשום הפתעה גדולה בזיסמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גיא גודס, מאמן הפועל חולון. מאור אלקסלסי
הסגל התייצב לאחרונה. גודס/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - הפועל עפולה (19:00)

החבורה של גיא גודס נראית יותר טוב בשבועות האחרונים וגם הצליחה לברוח קצת להפועל אילת במאבקי ההישרדות, אבל עדיין מאזן הניצחונות שלה עומד על שלושה בלבד, כשחלום הפלייאוף שהיה לפני כמה שבועות הולך ומתרחק. הסגל של חיפה התייצב בשבוע האחרון אחרי שג'קסון סטורמו שוחרר, ולרשותו של גודס עומדים חמישה זרים, מהם יבחר ארבעה בכל משחק. מחר איתי מושקוביץ צפוי לשוב לראשונה העונה אל הפרקט, שלושה חודשים אחרי ששבר את ידו במשחק הכנה. בחיפה יודעים שאם ברצונם לברוח קצת יותר מהתחתית, ולהחיות את חלומות המשך העונה שלהם, הם חייבים לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה, על חשבון עפולה.

למרות שמתחילת העונה הם לא חלק מהתחתית הבוערת, בהפועל עפולה יודעים שאם לא ירשמו ניצחונות במשחקים הקרובים, הם עשויים למצוא את עצמם מצטרפים למאבקים נגד הירידה. החבורה של רועי פרל הייתה בתמונה נגד בני הרצליה בשבוע שעבר, אבל לא הצליחה לרשום ניצחון חוץ חשוב. בעפולה הציגו במשחק הקודם את שחקן הפנים החדש של הקבוצה, ג'סטין בריגס, ששיחק במקומו של זאק סמית', והוא צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט במשחק ברוממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully