וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'וקוביץ' מעביר את הכתר": אופוריה באיטליה אחרי הזכייה של סינר

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 15:34

בעיר הולדתו של יאניק סינר חגגו את הזכייה באוסטרליה, הטניסאי הצעיר בנאום מרגש: "מאחל לכולם כאלה הורים". 5 דקות לפני המהפך, סינר אמר למאמניו: "אני מת!"

בעיר הולדתו של יאניק סינר באיטליה חוגגים/מתוך הרשתות החברתיות

יאניק סינר ממשיך לכבוש את הלבבות של חובבי הטניס, אחרי שניצח היום (ראשון) בגמר אליפות אוסטרליה וזכה בתואר הגרנד סלאם הראשון שלו בקריירה. מדובר היה בגמר אוסטרליה הראשון מאז 2005 בלי אף אחד משלושת הגדולים של הענף בשנות האלפיים - רוג'ר פדרר, רפאל נדאל וג'וקוביץ' - אבל סינר ודניל מדבדב סיפקו קרב נהדר, והמחישו שיש עתיד לענף. סינר פיגר 2:0 ונראה מחוץ למשחק, מתישהו אמר למאמנים שלו "אני מת", אבל ידע לחזור לחיים, ניצח בשלוש המערכות הבאות, והניף את הגביע אחרי 2:3 ענק ו-6:3, 6:3, 4:6, 4:6, 3:6.

יאניק סינר חוגג את הזכייה באליפות אוסטרליה. Cameron Spencer, GettyImages
יאניק סינר חוגג את הזכייה באליפות אוסטרליה/GettyImages, Cameron Spencer

באמצע המשחק: סינר אומר למאמנים "אני מת!"

בנאום הזכייה הודה סינר למשפחתו. "אני רוצה להודות לא רק לאלה שכאן, אלא גם לאלה שבבית", אמר סינר, "תודה למשפחה שלי, אתם עודדתם אותי, תמיד הבנתם אותי גם כשהיה לא קל, אני מאחל לכל אחד הורים כמו שלי, שאף פעם לא לחצו ותמיד נתנו לי את החופש לבחור".

לאחר מכן ניתח את המשחק. "זה התחיל קשה", הודה סינר, "תוכנית המשחק שלי לא עבדה, הוא הריץ אותי, התרגשתי קצת יותר מדי, אבל במערכה השלישית היו לי הזדמנויות ותיקנתי קצת את הטעויות, ואני שמח שהצלחתי להשתלט על הרגשות, היה מאוד מלחיץ".

על המשחקון האחרון: "היה קשה. אבל חיכיתי לזה. הנקודה הראשונה הייתה קריטית. הוולי לא היה נקי, אבל נכנס. רק רציתי ללחוץ ולא לחכות, אז פשוט הלכתי על זה. הייתי עייף, גם הוא, וניסיתי לגרום לו לזוז.

"בגמר יש אקסטרה מוטיבציה. המשחק הלך מהר, תוך שעה ורבע הייתי בפיגור 2:0, אבל ידעתי שהוא שיחק הרבה שעות פה, ושיש לי סיכוי, ואני גאה בעצמי על איך שחזרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully