וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה סובל מכאבי גב חזקים ובספק למכבי חיפה ביום רביעי

28.1.2024 / 12:11

קשר הפועל באר שבע נפגע בתיקול של אוראל דגני במשחק הגביע. אם ייעדר, באריירו יוסט קדימה, או שאליאס יפתח לצד שמיר

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

הכאבים בגבו של רועי גורדנה התעצמו הבוקר (ראשון) ועקב החמרה במצבו, הוא פנה לבדיקות וצילומים בבית החולים סורוקה. קשר הפועל באר שבע בספק גדול למשחק נגד מכבי חיפה ביום רביעי בטרנר.

כזכור, אתמול גורדנה נפגע במשחק הגביע נגד בית"ר ירושלים (0:1 לבאר שבע) במהלך תיקול של אוראל דגני. כאשר הוא ניסה לקום, הוא הרגיש כאבים בגבו וביקש מיד להתחלף. גורדנה העדיף לראות איך יעבור את הלילה, אך כאמור הכאבים החמירו והוא פנה לבדיקות כדי לברר את חומרת הפציעה.

גורדנה ניסה אתמול להימנע מכרטיס צהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק נגד מכבי חיפה והצליח בכך, כמו גם מיגל ויטור ויוני סטויאנוב, אבל היעדרותו צפויה להיות משמעותית שכן הוא הפך לגורם דומיננטי ברצף שמונת הניצחונות של הקבוצה.

אם גורדנה אכן יחמיץ את המשחק ברביעי, צפוי אליניב ברדה להעלות את מריאנו באריירו מעמדת הבלם לעמדת הקשר האחורי ולפתוח עם איתן טיבי לצד מיגל ויטור במרכז ההגנה. אופציה נוספת היא להעלות בהרכב את שי אליאס לצד עדן שמיר, ולהשאיר את באריירו כבלם לצד ויטור.

רועי גורדנה הפועל באר שבע. דני מרון
היה דומיננטי מאוד ברצף הניצחונות של באר שבע. גורדנה/דני מרון

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

רותם חטואל שכבש את שער הניצחון, סופסל אתמול גם בשל התנהגותו בעת חילופים במשחקים האחרונים. כמעט בכל פעם שהוחלף, הוא יצא בחוסר חשק מופגן והפגין זאת על הספסל, ובמערכת לא אהבו זאת. אתמול הוא הורד לספסל ובמקומו פתח אלון תורג'מן. בהפועל באר שבע מצפים מחטואל להתנהגות אחרת בפעמים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully