וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לנבחרת: דניאל פרץ אמור לחזור תוך שלושה שבועות

28.1.2024 / 12:00

קצב ההתאוששות של שוער באיירן מינכן משביע רצון והוא מיועד לחזור לאימונים מלאים לפני סוף פברואר. אם לא יהיה סיבוך מפתיע, יוכל לשחק בליגת האומות במרץ

דקת הדומיה לזכר הקורבנות בישראל במשחק של באיירן מינכן, דניאל פרץ דמע/ספורט1

דניאל פרץ אמור לחזור בתוך שלושה שבועות לאימונים מלאים במדי באיירן מינכן וצפוי לעמוד לרשות נבחרת ישראל במשחקיה בחודש מרץ בליגת האומות. פרץ קרע לפני שלושה שבועות את אחת הרצועות הפנימיות בברך. מדובר בקרע קטן, אבל לא ברצועה משמעותית במיוחד. הוא לא עבר ניתוח ומזה שלושה שבועות עובר שיקום בעזרת הצוות הרפואי של באיירן מינכן במתקנים של המועדון.

הצפי הוא שבעוד שלושה שבועות יוכל השוער לשוב לאימונים מלאים, כך שאם לא יהיו סיבוכים מפתיעים הוא אמור לחזור עוד לפני סוף החודש הבא ולהיות מוכן גם לאפשרות שנבחרת ישראל תזדקק לו כשוער ראשון.

הפציעה הנוכחית אירעה לפרץ אחרי תקופה מאוד ארוכה בה לא נפצע. בפעם האחרונה בה נעדר לתקופה ממושכת, זה היה כאשר עוד שיחק בבית"ר תל אביב בליגה הלאומית, אז החסיר כמעט חודשיים של פעילות.

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Sebastian Widmann, GettyImages
החזרה מתקרבת. פרץ/GettyImages, Sebastian Widmann

פרץ מרוצה מאוד מקצב ההתאוששות שלו מהפציעה ומקווה לחזור להתאמן בקרוב. באשר לתוכניות שלו לגבי העונה, עדיין לא דובר איתו על דבר בכל הקשור לעתידו בבאיירן מינכן והכל עוד פתוח לקראת הקיץ הקרוב, כולל הישארות במועדון הפאר או השאלה למועדון אחר בו יוכל לשחק באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully