וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרגרי גמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת, חטאב חתם במכבי פ"ת

28.1.2024 / 16:00

הקשר שנפצע בגביע נגד מכבי יבנה ינותח. הבלם שפתח את העונה במ.ס. אשדוד הצטרף, מו"מ מתקדם עם לוקה סטור הסלובני. אקווה וקאסה שוחררו

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

קשר מכבי פתח תקוה אביאל זרגרי סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. זרגרי נפצע במהלך הניצחון 1:3 על מכבי יבנה אחרי הארכה בסיבוב ח' בגביע המדינה. הוא עבר בדיקת MRI ובה התבררה חומרת הפציעה. בשבוע הבא הקשר בן ה-21 יעבור ניתוח בברכו ויתחיל הליך שיקום, כשההערכה הראשונית מדברת על היעדרות של בין שישה לשמונה חודשים לפחות.

בפתח תקוה מנסים לנצל את חלון ההעברות כדי לחזק את הקבוצה וכבר מתנהל מו"מ מתקדם עם שחקן הכנף הסלובני לוקה סטור, 25, מקבוצת בראבו מהליגה הסלובנית.

חיזוק אחד כבר הצטרף היום למלאבסים, שהודיע על החתמת עוביידה חטאב. הבלם בן ה-31 שפתח את העונה במ.ס. אשדוד רשם קדנציה קצרה במיוחד במכבי פתח תקוה בעבר, כששותף בשני משחקי ליגה בתחילתה של עונת 2018/18 לפני שעבר לבני סכנין.

בנוסף נעשים במועדון מאמצים להחתים קשר אחורי זר, כאשר בעקבות פציעתו של זרגרי עשויים לצרף קשר ישראלי נוסף. מי שקיבלו היום הודעת שחרור הם גדעון אקווה וז'ארד קאסה, כשגם לורנזו פראמטי מועמד לסיים את דרכו כדי לאפשר החתמה של זרים חדשים לקראת המשך המאבקים בתחתית.

שחקן מכבי פתח תקוה אביאל זרגרי. דני מרון
בשורה רעה. זרגרי/דני מרון

ביום רביעי תארח פתח תקוה את הפועל חדרה, לקרב תחתית חשוב מאוד, כאשר לסגל צפויים לשוב מספר שחקנים שנעדרו אמש, ביניהם עידן טוקלומטי, מאור לוי וניב יהושוע שסיימו לרצות עונשי הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully