וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "יש לא מעט פצועים וזה דורש מאיתנו לייצר כל פעם כימיה מחדש"

28.1.2024 / 8:01

הפועל תל אביב יצאה לבדאלונה אחרי ניצחון החוץ בקרית אתא והמאמן יודע: "נעשה הכל כדי לעמוד בכל אתגר". אנגולה יצטרף בהמשך, הורד צפוי לחזור לסגל בספרד

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

הפועל תל אביב שמרה אמש (שבת) על המקום הראשון בליגת העל אחרי שניצחה בחוץ 89:97 את עירוני קרית אתא. האדומים נקמו ביריבתם הצפונית על הניצחון שהושג בהיכל שלמה לפני מספר שבועות, ושמרו גם על הפער המשמעותי שיש להם בראשות הטבלה.

החבורה של דני פרנקו פתחה את המשחק לא טוב, ראתה את קרית אתא פותחת פער של 10 נקודות ברבע הראשון, ורק כניסה מאוחרת לעניינים של בר טימור שהיה נהדר עם 22 נקודות, וקייל אלכסנדר שקלע 17 נקודות והוריד 13 ריבאונדים, הצליחו להפוך את התוצאה לקראת המחצית. ברבע השלישי הפועל הגדילה את היתרון ל-17 נקודות, ורק דקות אחרונות לא רעות של המארחים סיימו את המשחק בפער קטן יחסית.

"היה לנו חשוב המשחק הזה", סיכם דני פרנקו, "לבוא אחרי כמה משחקים שקיבלנו הרבה נקודות, היה לנו חשוב לבוא ולהראות שאנחנו יכולים אחרת. התחלנו את המשחק הזה פחות טוב ברמת הריכוז, ברמת הריבאונד, קצת איבודי כדור אבל ככל שהמשחק התקדם, רבעים שני ושלישי כבר עשינו עבודה הרבה יותר טובה ודומה לאיך שאנחנו דורשים מעצמנו ורוצים להיות. היינו צריכים לשמור קצת רגליים וכוחות כי יש עוד משחק עוד מעט, אז יכולנו גם לגמור את המשחק הזה קודם עם תוצאה יותר גבוהה אבל התוצאה פחות חשובה - מה שיותר חשוב זה שניצחנו במקום שהרבה קבוצות נפלו בו ואנחנו ממשיכים הלאה עם הפנים לראות מי חוזר אלינו, מי יכול להצטרף אלינו, מי יכול להעמיק אותנו. אנחנו עם לא מעט פצועים וזה דורש מאיתנו כל פעם לייצר כימיה מחדש ברמות שאנחנו רוצים ומצפים מעצמנו זו משימה קשה אבל אנחנו בכל אתגר שיהיה נעשה את הכל כדי לעמוד בו".

בר טימור הוסיף ואמר: "התחלנו לא טוב, אחרי זה עשינו קצת סוויץ בהגנה וזה אפשר לנו להיות יותר אגרסיביים, נתן לנו יותר אפשרויות לרוץ ולעשות עצירות. קריית אתא זו קבוצה טובה וזה מקום קשה אז אני שמח שניצחנו".

ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
יחזור לסגל. הורד/דני מרון

האדומים יצאו לפנות בוקר לספרד לקראת משחק החוץ נגד בדאלונה ביום שלישי הקרוב, משחק שהפסד בו צפוי לעלות להפועל במקום השני בטבלת היורוקאפ ואולי להוריד אותם עד למקום הרביעי. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא בריאן אנגולה שסובל מדורבן ברגלו, יעבור בדיקה היום ואמור להגיע לספרד ביום שני.

מנגד, ג'יילן הורד שהיה אמור לשחק אמש ולא עבר מבחן כשירות, צפוי להיות בסגל לקראת משחק החוץ החשוב באירופה, כשקיימת היתכנות שגם ג'ייקובן בראון ירשום את משחק הקאמבק שלו בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully