וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל שולחת מסר אחרי "הניעור" שקיבלה: "מיהרו להספיד אותנו"

28.1.2024 / 7:32

בקבוצה מאמינים שהתקופה הרעה מאחוריהם גם בליגה ומעבירים מסר ליריבות. דיברתולומיאו: "היינו זקוקים לזה לפני השבוע הקשה"

תיקתקנו, 26.1/ספורט1

מכבי תל אביב עברה אמש (שבת) בצורה חלקה את משחק החוץ נגד עירוני נס ציונה כשהביסה את הכתומים 73:97. החבורה של עודד קטש, שפתחה את העונה בצורה לא טובה בליגת העל, עדיין רחוק מהשישייה הראשונה בטבלה כשבמאזנה ארבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. בשלושת השבועות הקרובים אמורה מכבי לשחק שישה משחקי ליגה, להשלים את משחקי הסיבוב הראשון ולהדביק את פער המשחקים שפתחה משאר הקבוצות.

ג'יימס ווב וג'וש ניבו שקבע שיא קריירה עם 22 נקודות, היו הבולטים בשורות מכבי תל אביב, שפתחה פער דו ספרתי מהיר ורק הגדילה אותו לקראת הסיום.

"אני שמח שהצלחנו להשיג ניצחון חוץ חשוב", אמר קפטן מכבי ג'ון דיברתולומיאו, "היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לשנות את המומנטום שלנו בליגת העל. לא התחלנו טוב, אבל מצאנו את הקצב שלנו, הפעלנו לחץ ושיחקנו את הכדורסל שלנו במשך רוב הדקות. היינו צריכים את המומנטום הזה לקראת שבוע קשה מאוד בספרד".

ג'יימס ווב, ג'וש ניבו, שחקני מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
סימני חיים. ווב וניבו/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

בקבוצה לא שכחו את תחילת השבוע שעבר, בו הפסידה הקבוצה גם להפועל תל אביב וגם לעירוני קרית אתא, במה שגרם לביקורות על היכולת של השחקנים וצוות האימון לעלות שלב. "אולי מיהרו להספיד אותנו", אמר אחד מאנשי מכבי אמש, "אנחנו קבוצה טובה. עשינו כמה תוצאות לא טובות, אבל לפעמים טוב לקבל את הניעור הזה. נקווה שלא ניקלע שוב לתקופה כזאת בהמשך העונה".

הצהובים ייצאו היום בשעות הצהריים לספרד לקראת שבוע היורוליג הכפול שמחכה להם בהמשך. ביום שלישי תתארח מכבי אצל אלופת היורוליג ומוליכת הטבלה ריאל מדריד, ויומיים לאחר מכן תשחק בויטוריה נגד באסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully