וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה של הפועל באר שבע: השארת ויטור. ומה עם חטואל והחיזוק?

28.1.2024 / 6:11

במועדון נחושים להשאיר את הבלם שהצטיין גם נגד בית"ר ירושלים, אבל הוא מצידו מתלבט וממתין לראות כיצד מתפתחת המלחמה. כובש שער הניצחון סופסל בשל התנהגותו, בקבוצה מצפים ממנו לשינוי. וגם: הקושי להנחית זרים איכותיים עשוי להוביל להתפשרות

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

אף שלא שיחקה טוב, הפועל באר שבע רשמה אמש (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים - עוד ניצחון ברצף שלה - ובמועדון שבעי רצון מההעפלה לסיבוב הבא בגביע המדינה. יחד עם זאת, יודעים בקבוצה שהיכולת הזו לא תספיק מול מכבי חיפה ביום רביעי. מדובר במשחק שיכול להכניס את הפועל באר שבע למירוץ האליפות, אבל כדי לנצח את האלופה היא תהיה חייבת לחזור ליכולת הגבוהה בחלק מהמשחקים האחרונים שלה.

מי שיהיה חשוב מאוד ברביעי הוא מיגל ויטור ששוב רשם אמש משחק טוב. ויטור גם היה מעורב בשער הניצחון של רותם חטואל וגם חילץ מיד אחרי זה כדור שסיכן את השער של ניב אליאסי. בהפועל באר שבע רוצים להשאיר את ויטור גם לעונה הבאה, אבל הוא מתלבט ביחד עם אשתו ומושך זמן גם כדי לראות לאן מתפתחת המלחמה בישראל.

ויטור נשמר אתמול מלקבל צהוב שהיה מונע ממנו מלשחק מול מכבי חיפה. גם יוני סטויאנוב ורועי גורדנה סיימו ללא הצהוב החמישי. גורדנה ייבדק היום אחרי שהוחלף אתמול כי הגב שלו נתפס אחרי תיקול חריף של אוראל דגני. הקשר קיווה אמש לקום הבוקר טוב יותר ובכל מקרה אם יהיה צורך יעבור היום צילום.

מיגל ויטור הפועל באר שבע. דני מרון
נכס. ויטור/דני מרון
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
יפנים את המסר? חטואל/דני מרון

בגזרת הרכש, הפועל באר שבע מאוד מתקשה להתחרות על שחקנים טובים בשל המלחמה ומיקומה הגיאוגרפי הסמוך לרצועת עזה. אנשי הקבוצה וביניהם המאמן אליניב ברדה משוחחים עם השחקנים הזרים, אבל מתקשים לשכנע אותם להגיע. אם לא יהיו התפתחויות חיוביות בימים הקרובים, יתפשרו בקבוצה ויביאו זרים שהיו בעדיפות משנית.

רותם חטואל שכבש את שער הניצחון, סופסל אתמול גם בשל התנהגותו בעת חילופים במשחקים האחרונים. כמעט בכל פעם שהוחלף, הוא יצא בחוסר חשק מופגן והפגין זאת על הספסל, ובמערכת לא אהבו זאת. אתמול הוא הורד לספסל ובמקומו פתח אלון תורג'מן. בהפועל באר שבע מצפים מחטואל להתנהגות אחרת בפעמים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully