וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אבדיה סימל את השינוי: וושינגטון מקווה שיצאה לדרך חדשה עם מאמן חדש

הוויזארדס קטעו רצף הפסדים כשגברו על דטרויט, בריאן קיף זיהה שינוי ובונה על מהפך בהגנה. אבדיה הצליח להתאושש ממחצית ראשונה בעייתית

וושינגטון וויזארדס מוכרת: כובעים עם הקדשה של דני אבדיה/washwizardsil

וושינגטון מקווה לצאת לדרך חדשה עם מאמן חדש, ואתמול (שבת) הוויזארדס הצליחו לגבור בחוץ על דטרויט 104:118 בזכות דקות לא רעות בהגנה ו-30 נקודות של קייל קוזמה - שהעניקו למאמן המחליף בריאן קיף ניצחון ראשון בקריירה שלו כמאמן ראשי ב-NBA.

דטרויט פתחה טוב עםם 9 מ-10 מהשדה ופתחה פער דו ספרתי במשחק שנערך בשעות הצהריים (שעון מקומי). ריצת 5:20 בראשות ג'ורדן פול העניקה את היתרון לוושינגטון, אבל בוגדן בוגדנוביץ' וקייד קנינגהאם העניקו לפיסטונס שוב את היתרון. דטרויט הלכה לקו 18 פעמים במחצית הראשונה מול 6 בלבד של הוויזארדס, כאשר דני אבדיה נכנס לבעיית עבירות ועושה שלוש עוד לפני ההפסקה ויורד לספסל.

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ורדן פול. Gregory Shamus, GettyImages
אנרגיות חדשות? פול והוויזארדס/GettyImages, Gregory Shamus

ברבע השלישי הכל השתנה - הפיסטונס לא קיבלו אפילו זריקת עונשין אחת, אבדיה לא עשה אפילו עבירה אחת ברבע האחרון הכדור הלך לידיים של קוזמה (30 נקודות ב-13 מ-27 מהשדה, 10 מ-14 לשתיים) שגם הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

"אני מכיר את קייל הרבה זמן," אמר קיף. "הוא מישהו שיש לו אמונה גדולה בעצמו, ואני מישהו שמאמין בו מאוד... הבחור הזה עבד כדי להפוך את עצמו לשחקן אדיר, והיה לי אמון מוחלט בו בדקות ההכרעה שיעשה את המהלכים הנכונים. והוא עשה את זה".

ההגנה הייתה המפתח במחצית השנייה, שבה הוויזארדס ספגו 41 נקודות בלבד, אחרי שספגו 63 במחצית הראשונה. נוסף, בהפסד הקודם לפיסטונס הוויארדס היו בפיגור גדול בריבאונד (52:33), הפעם הם ניצחו 45:50. "אני חושב שזה היה המשך למה שבנינו ביום ההוא", אמר קיף. "התחלנו לעשות קצת יותר פעולות הגנתיות במשחק האחרון שלנו ואני חושב שזה עבר להיום... ההגנה חייבת להיות כרטיס הביקור שלנו - וחשבתי שהחבר'ה באמת היו תחרותיים ונלחמו, וההרגלים האלה היו נהדרים היום".

הוויזארדס רשמו ניצחון אחרי שלפני כן הפסידו שישה משחקים רצופים, עם רצף שהחל במשחק מול הפיסטונס. "זה כמובן מאוד קול, והחלק הכי טוב הוא הדרך שבה שיחקנו בהגנה", אמר קיף. "לפני יומיים דיברנו על כך שאנחנו צריכים להפוך לקבוצת הגנה טובה יותר, ועשינו עבודה טובה היום. יש עוד דרך ארוכה לעבור, אבל אלו ההרגלים שעלינו לבנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Jess Rapfogel, GettyImages
הסתבך בבעיית עבירות. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

השינוי גם היה באגרסיביות. "היו להם 16 ריבאונדים בהתקפה אחרי שהרגנו אותם בכדורים החוזרים בפעם הקודמת", אמר קנינגהאם. לוויזארדס היו חמישה ריבאונדים בהתקפה רק ברבע הרביעי והם שמרו את דטרויט על 28.6% אחוזי קליעה, כולל 0 מ-8 מהשלוש. "היינו חייבים לחבר'ה האלה על הפעם הקודמת - זה לא היה משחק שעמד בסטנדרטים שלנו", אמר קוזמה על ה"נקמה". "זה הסטנדרט החדש שלנו, הדרך בה תקשרנו בהגנה וכמה קשה עבדנו".

אבדיה שנמצא בכושר טוב מאוד הפעם היה מאופק משהו, עם 10 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-1 ל-3, 1 מ-2 מהעונשין), 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה וחסימה ב-23 דקות בלבד. גם הוא מקווה שכעוגן הגנתי, יידע להימנע מבעיית עבירות, וכך לשחק יותק דקות ולקבל תפקיד משמעותי, אולי בקבוצה פחות תבוסתנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully