וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ליגה שישי רצוף להפועל ירושלים, 74:79 בבאר שבע

מחזיקת הגביע עשתה את זה פחות דרמטי הפעם. קאנדזוריס נותר מושלם אחרי שרנדולף (22) הוביל קאמבק מפיגור 13

אחרי שני ניצחונות שהושגו בזכות שלשות על הבאזר, הפועל ירושלים הצליחה להמשיך במומנטום החיובי בדרך מעט פחות לחוצה, כשגברה 74:79 על הפועל באר שבע הערב (ראשון) במשחק השלמה מהמחזור החמישי בליגת העל. למחזיקת הגביע, שגברה על הדרומיים גם ב-1 בינואר במסגרת הסיבוב השני, זה היה ניצחון ליגה שישי רצוף ושביעי ברציפות בכל המסגרות.

מחצית ראשונה מעולה של ג'קינן גאנט הצעידה את באר שבע ליתרון שהגיע בשיאו ל-13 נקודות, כשגם בסמוך להפסקה היה הפרש דו-ספרתי על לוח התוצאות. ליוואי רנדולף, שעמד על 0 נקודות עד אמצע הרבע השני, התעורר עם 8 רצופות ובפתיחת המחצית השנייה צלף 3 שלשות שסחפו את האדומים מהבירה למהפך. ירושלים נטלה את ההובלה ולא שמטה אותה עד סוף המשחק, כשגם כריס ג'ונסון וזאק הנקינס סיפקו תרומה חשובה וג'קורי וויליאמס רשם הופעת בכורה מוצלחת. איליאס קאנדזוריס ושחקניו ימשיכו למשחק "ביתי" נגד קרשיאקה בבלגרד במסגרת ליגת האלופות.

באר שבע, שנכנעה לירושלמים בפעם הרביעית ברציפות, לא הצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון על אילת בקרב התחתית לפני שבוע, וספגה הפסד חמישי בשישה משחקים. בשישי הקרוב היא תתארח אצל הפועל תל אביב למשחק קשה נוסף.

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים המשיכה במומנטום. זאק הנקינס/דני מרון

קלעו להפועל באר שבע: ג'קינן גאנט 16 (8 ריבאונדים), איגור קולשוב 14 (7 ריבאונדים), גרנט שרפילד 12 (7 אסיסטים), רועי פריצקי 11, אלייז'ה פמברטון 7, סאם איוריו 5, רון ציפר, גלעד לוי ונטע סגל 3 כל אחד.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 22 (4/10 ל-3), כריס ג'ונסון 14 (6 ריבאונדים), זאק הנקינס (7 ריבאונדים, 3 חטיפות) וג'קורי וויליאמס (7 ריבאונדים) 11 כל אחד, אור קורנליוס 8, יובל זוסמן (6 ריבאונדים) ועוז בלייזר 5 כל אחד, ספידי סמית' 3 (7 אסיסטים).

כריס ג'ונסון, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
ניצחון שישי רצוף לאדומים בליגה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

גאנט, סגל, קולשוב ואיוריו הריצו את באר שבע ל-0:10 מהמם ב-4 הדקות הראשונות, קאנדזוריס הזעיק פסק זמן שאחריו רנדולף העלה את האדומים על הלוח. איוריו הגיב במהלך של סל ועבירה, סמית' מסר אסיסט להנקינס והוסיף 2 נקודות שהורידו ל-13:6. גאנט הגדיל בחזרה, זוסמן צלף מחוץ לקשת, ג'ונסון הלך לקו אחרי ריבאונד התקפה וקלע 1. במהלך הבא הוא סחט עבירה נוספת ודייק פעמיים, שלשה של גאנט מנגד קבעה 12:18. קליעת עונשין וסל של פמברטון סגרו את הרבע ב-12:21 לבאר שבע.

רבע 2:

ג'קורי וויליאמס קלע נקודות בכורה, פריצקי ענה לו, נקודה של סמית' מהקו הורידה ל-23:15. פמברטון ירה מרחוק, וויליאמס דייק פעם אחת מהקו, לוי עשה אותו הדבר בצד השני לפני שגאנט קבר שלשה - 16:29 למארחת. ג'ונסון פגע מחצי מרחק, גאנט תיקן החטאה ושמר על פער 13, קורנליוס קלע שלשה אבל ציפר השיב באותו מטבע - 21:34. רנדולף רשם 4 נקודות רצופות, בתווך לוי הטביע בבאר שבע והנקינס נתן דאנק משלו אחרי אסיסט מאחורי הראש של רנדולף. שרפילד ניסה לשמור על הפרש דו-ספרתי, אבל עוד 2 של רנדולף ושלשה של ג'ונסון על הבאזר הקטינו ל-38:32 בהפסקה.

נטע סגל, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
פספוס של הפועל באר שבע. נטע סגל/לירון מולדובן

רבע 3:

שרפילד וגאנט החזירו מהר את ההפרש לדו-ספרתי, רנדולף הרגיע בשתי שלשות רצופות וצימק ל-42:38. גאנט סחט עבירה וקלע זריקת עונשין אחת, ג'קורי וויליאמס הטביע, שרפילד החזיר 2 מנגד אך וויליאמס הנחית דאנק נוסף ורנדולף עם שלשה מספר 3 ברבע השווה ל-45:45. גאנט וזוסמן החליפו סלים ושלשה של קורנליוס השלימה את המהפך בדרך ליתרון ירושלמי ראשון במשחק - 47:50. קליעת עונשין של פמברטון נענתה ב-2 של הנקינס, פריצקי איזן עם שתי חדירות גדולות וסל של ג'ונסון העניק להפועל ירושלים 52:54 בסיום הרבע.

רבע 4:

בלייזר צלף לשלוש אחרי הנעת כדור יפה, זוסמן חטף וג'ונסון תרגם זאת לסל במתפרצת. שרפילד הגיב מהר, הנקינס השיב לו בהטבעה שהעלתה ל-54:61. פריצקי הלוהט קבר שלשה מכדרור, ג'ונסון החזיר סל, הנקינס הוסיף קליעת עונשין. קולשוב צימק במהלך של 3 נקודות, הנקינס וקורנליוס העלו ל-60:68. קולשוב ופריצקי קירבו בחזרה את באר שבע, אבל רנדולף עם עוד שלשה ו-וויליאמס עם 2 נקודות הרחיקו ל-9 הפרש את האורחת. שרפילד ניסה להשאיר סיכוי, בלייזר הבהיר לו בדאנק את הלך הרוח ו-וויליאמס הגדיל את הפער לדו-ספרתי. קולשוב הוסיף עוד 6 נקודות ושרפילד תרם 2 מהקו, אבל רנדולף סגר עניין מהקו - 74:79 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully