וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "האווירה פה השתנתה". אבוקסיס: "היה פנדל, לא הגיע לנו להפסיד"

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 23:29

הפועל באר שבע חוגגת ניצחון על בית"ר ירושלים, ברדה: "עובדים על חיזוק". בבית"ר כעסו, אורי דהן: "היה מאה אחוז פנדל שלא נשרק"

תקציר גביע המדינה: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע לא עוצרת: הקבוצה של אליניב ברדה הדיחה את בית"ר ירושלים מהגביע עם ניצחון 0:1 קטן ומתוק, מדחיקה של רותם חטואל בדקה ה-87 ששלחה את מחזיקת הגביע הביתה כבר בסיבוב ח'. הקבוצה הלוהטת מבירת הנגב עם ניצחון שמיני רצוף, והיא בדרך הנכונה. בבית"ר מנגד זעמו על פנדל שלא נשרק לטובתם, כאשר באריירו ספק הכשיל את יונה ברחבה.

רותם חטואל הפועל באר שבע חוגג. דני מרון
"לא משחק גדול", אבל עוד ניצחון. באר שבע בכיוון הנכון/דני מרון

המאמן המנצח אליניב ברדה: "לא משחק גדול שלנו, בטח בחצי הראשון. בית"ר הקשתה עלינו וסגרה אותנו מצוין. במחצית השנייה עשינו התאמות וזה השתפר, אבל עדיין לא עשינו דברים מספיק מהר וטוב. גביע זה מפעל של חמישה משחקים, לא משנה מי בדרך העיקר זה לנצח".

על השינוי לעומת פתיחת העונה אמר המאמן: "הניצחונות בליגה שיפרו את האווירה והביטחון, אבל אם נמשיך ביכולת הזו לא נוכל לנצח במשחק הבא. שיחקנו לא טוב, אבל לפחות הגנתית ידענו לסגור ולמנוע מבית"ר מצבים מסוכנים. היה חשוב לעבור, אבל צריך לשחק יותר טוב"

על מכבי חיפה שתגיע לטרנר ביום רביעי: "אנחנו מנסים לשחק את הכדורגל שלנו נגד כל יריבה, בטח בבית. יהיה משחק שונה מהיום, כל משחק הוא אחר בליגה הזו".

על חיזוק: "מאוד מקווה שנתחזק, יש לנו מקום לשני זרים. יש כמה שחקנים על הפרק, חלק לא רצו להגיע, אנחנו עובדים ומנסים בכל הכוח".

רותם חטואל: "שמח שהיום הצלחתי לעזור לקבוצה שלי בגביע. הפנים ליום רביעי מכבי חיפה. לקח לקבוצה זמן להתחבר. אנחנו כקבוצה וכל אחד בפני עצמו נותן את המיטב. לא מרגיש נוח כמחליף, אני רוצה לפתוח בכל משחק. אבל הכי חשוב שהבקעתי. השלב הבא? רוצה את צסק"א מוסקבה (צוחק)".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים, עדי יונה, מול מריאנו באריירו הפועל באר שבע. דני מרון
היה או לא היה? יונה/דני מרון

מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס: "אני הולך להגיד לשחקנים שאני גאה בהם על משחק יוצא מן הכלל. המחצית הראשונה הייתה מצוינת; חטפנו כדורים, הגענו למצבים. אבל בגביע זה לא מעניין כי אי אפשר לתקן. נראה לי שהגיע לנו פנדל - מאיפה שהייתי. חבל שלא היה VAR, אני חושב שאם היה היינו מקבלים פנדל. לא הגיע לנו להפסיד, זה מאכזב".

לשאלה אם העונה של בית"ר נגמרה, השיב המאמן: "אנחנו לא עושים סיכום באמצע העונה. אנחנו קרובים לפלייאוף העליון ואם לא היו מורידים לנו נקודות, גם היינו בתוכו. אמנם עפנו מהגביע, אבל זה משחק שנתן הרבה דברים טובים לבית"ר. המשחק שלנו, איך ששיחקנו פה, בטח במחצית הראשונה. אני לא זוכר קבוצה שלחצה פה את הפועל באר שבע כמו שאנחנו לחצנו אותה היום. ההחמצות רודפות אותנו כל העונה".

אורי דהן: "ברוב המשחק היינו טובים יותר. היו לנו הרבה הזדמנויות. אבל זה משחק גביע. שיפוט? אין לי מה להיכנס לזה, המשחק נגמר. אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. היה מאה אחוז פנדל שלא נשרק לטובתנו. לא חסר לנו כלום, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. הפנים לפלייאוף העליון ומשם נתקדם".

שעה קלה אחרי המשחק הודיעה משטרת ישראל כי עצרה אוהד בגין תקיפת שוטר והרחיקה שישה אוהדים נוספים בחשד להפרת הסדר, שימוש באבוקה והחזקת סכין. לשבעה אוהדים, כולל החשודים שנחקרו, התקיים שימוע בפני קצין משטרה, שהחליט על הרחקתם המיידית למשך 60 ימים ממגרשי הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully