וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "כשאנחנו משחקים נכון, אנחנו קבוצת התקפה שקשה לשמור עליה"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-73:97 הקליל בנס ציונה: "רצינו לדחוף את המשחק לקצב גבוה. הליגה תמיד חשובה למועדון"

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

יומיים אחרי שגברה על פנאתינייקוס 75:90 באופן מרשים, מכבי תל אביב חזרה לליגה ועם סגל חזק הביסה את עירוני נס ציונה 73:97 בחוץ. לצהובים-כחולים היה חשוב להשיג ניצחון גם בזירה המקומית וליצור רצף הצלחות חדש וכמובן מומנטום חיובי.

המאמן עודד קטש אמר: "פתחנו את המשחק עם 5 דקות לא טובות ואחרי פסק זמן העלינו את האינטנסיביות. צריך להודות שנס ציונה משחקת ברוטציה קצרה - רצינו לדחוף את המשחק לקצב גבוה ולאורך זמן זה השתלם לנו. מבחינתנו, בטח אחרי הניצחון על פנאתינייקוס, היה חשוב להמשיך את המגמה ולהוכיח לעצמנו שחזרנו לביטחון שלנו".

קטש הוסיף: "דיברנו על לחזור לדברים הבסיסיים שלנו והיום זו הייתה דוגמא טובה. נהנינו מיום קליעה יוצא דופן. לאחרונה מסרנו פחות אסיסטים, והיום מסרנו 31. זאת אומרת שהקבוצה שיחקה בדרך הנכונה. אני מקווה שזה יחזיר לנו את הביטחון ויזכיר לנו שאם אנחנו עושים את הדברים פשוט ונכון, אנחנו קבוצת התקפה שקשה לשמור עליה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Roberto Finizio, GettyImages
"דיברנו על לחזור לדברים הבסיסיים שלנו". קטש/GettyImages, Roberto Finizio

מאמן מכבי תל אביב הוסיף: "הפסדנו לפרטיזן אחרי שפתחנו טוב, ואז הדרבי וקרית אתא... איבדנו את השקט ושפת הגוף שלנו כשרצו נגדנו. שלטנו במשחק נגד פרטיזן ובדרבי, קרית אתא הייתה קריסה מנטאלית של כולם, מתחיל בי. הרגשנו את זה, זה מסוג המשחקים שזה מעבר לכולם וזה היה ברור לכולם. שמח שידענו לצאת מזה עם ניצחון יפה על פנאתינייקוס וגם היום.

"הליגה חשובה למכבי תמיד, אני לא מרגיש שאם שני זרים לא משחקים אנחנו מוותרים על המשחק. יש סיבה לכל שחקן שנמצא כאן, ווייד ולורנזו הם שחקנים מובילים אצלנו, משחקים הרבה דקות וכל אחד מהם חווה פציעה ונעדר העונה. חשוב לנהל רוטציה. כשאני עולה עם שניהם אני מצליח לשמור על שניהם יותר. אם אנחנו חסרים גארד אחד, יש עומס על הגארד השני. דווקא מניהול העומסים של השחקנים האלה ושל תמיר בלאט שחווה עומס, יותר קל לי לנהל את העומסים שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully