וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגו דאבל: שיאי ישראל לגברים ולנשים בריצת 800 מטר באולם

27.1.2024 / 21:13

נועם ממו סיים בזמן של 1:49.69 דק' בתחרות בינלאומית באפלדורן, הולנד. השיא הלאומי הקודם, 1:51.73 דקות, היה שייך לגזאצ'ו יוסף והחזיק מעמד 24 שנים. סיון אוירבך שברה את שיא הנשים בתחרות בארקנסו, שיא ישראלי שלישי שלה תוך פחות מחודשיים

נועם ממו. גביש מדיה,
נועם ממו/גביש מדיה

נועם ממו (הפועל עמק חפר) קבע היום (שבת) שיא ישראלי חדש בריצה ל-800 מטר באולם: 1:49.69 דק' בתחרות בינלאומית באפלדורן, הולנד.

השיא הלאומי הקודם, 1:51.73 דקות, היה שייך לגזאצ'ו יוסף (כיום המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות יחד עם זוהר זימרו) והחזיק מעמד 24 שנה (משנת 2000).

ממו סיפר: "אני שמח מאוד על שבירת השיא הישראלי אבל זו רק התחרות הראשונה שלי אי פעם באינדור (in door) ואני רק לומד את המקצוע הזה, כך שאני אמשיך לעבוד קשה כדי לשפר עוד יותר את התוצאות שלי".

אמיר רמון, מאמנו של נועם, הסביר: "זו תחרות אינדור (in door) ראשונה של נועם בקריירה כך שהמטרה הייתה בעיקר ללמוד. מכיוון שאנחנו בתחילת עונה אז זה רצינו לבדןק את הכושר. לא באנו עם זמן יעד, הציפייה הייתה שיהיה תחרותי, שיהיה מקדימה. הוא ניצח במקצה שלו, עשה את מה שהוא צריך לעשות, היה אקטיבי, עשה מוב לקראת הסיום והשיא הישראלי לבוגרים הוא בונוס. זה מראה לנו שהוא ביחס גבוה גם לאיצטדיון פתוח, ולתחילת עונה, זה בדיוק איפה שאנחנו רוצים להיות, כשהמטרה הגדולה שלנו היא אליפות העולם לנוער באוגוסט".

סיון אוירבך. יחצ,
סיון אוירבך/יחצ

סיון אוירבך (מכבי חיפה כרמל) קבעה שיא ישראלי חדש בריצה ל-800 מטר באולם: 02:07.46 דקות בתחרות בפייטוויל, ארקנסו. היא עשתה זאת רק כמה שעות בודדות לאחר שנהשיא של ממו.

האתלטית, שלומדת ומתאמנת באוניברסיטת אוקלהומה סטייט, שיפרה את השיא הלאומי של שני לנדן -02:08.47 דק'- משנת 2016. כזכור, רק לפני כשבועיים קבעה אוירבך שיא ישראלי חדש בריצה ל-1,000 מטר, ולפני כן שיפרה את השיא הלאומי שהיה שייך לה בריצת מייל, כך שמדובר בשיא ישראלי שלישי תוך פחות מחודשיים.

אוירבך אמרה: "תמיד כבוד לשבור שיא אבל ציפיתי מעצמי לתוצאה חזקה יותר. עשיתי הרבה טעויות טקטיות ובסיבוב של 200 מ' משלמים על זה מחיר כבד. אני כבר כמה שבועות באימונים חזקים וקילומטרז' גבוה, וזה פוגע קצת במהירות. עוד כמה שבועות אוריד עומס לקראת שיא האינדור ואני מקווה שזה יתורגם בתוצאות יותר איכותיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully