וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ניצחה את טורקיה והבטיחה עלייה לדרג ב' באליפות העולם עד גיל 20

בזכות ארבעה ניצחונות, הבטיחה הנבחרת את המקום הראשון בבית ובשנה הבאה תתמודד עם נבחרות יפן, אסטוניה, איטליה, אוקראינה ופולין

נבחרת ישראל עד גיל 20 בהוקי קרח השיגה לפנות ערב ניצחון רביעי באליפות העולם דרג ג', הפעם על נבחרת טורקיה 1:4. לישראל מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות והיא הבטיחה לעצמה את המקום הראשון ואת ההפעלה לדרג ב' של אליפות העולם.

מחר תשחק ישראל מול מכסיקו החלשה, אבל גם אם תפסיד את המשחק, זה לא ימנע ממנה את המקום הראשון בבית. בשנה הבאה הנבחרת תשחק בדרג ב' עם נבחרות יפן, אסטוניה, איטליה, אוקראינה ופולין.

מנכ"ל האיגוד מיכאל הורוביץ' סיכם: "הזכייה שלנו במקום הראשון מה שמחת כפליים לנוכח העובדה שלא רצו אותנו כאן. זו ההזדמנות לשוב ולהודות לכל מי שפעל וגרם לכך שההחלטה שונתה. אני חייב תודה גם לחברת הביטוח הפניקס, שתוך שעות ספורות דאגה לכל הצד הביטוחי של הנבחרת ולשגריר ישראל יוסי הלוי ספיר, שמלווה את הנבחרת בשבוע האחרון מקרוב".

נבחרת הנוער של ישראל בהוקי קרח. יחצ,
נבחרת הנוער של ישראל בהוקי קרח/יחצ

כידוע, משחקי דרג ג' של אליפות העולם היו אמורים להתקיים בישראל, בהיכל oneice arena בתנובות, אך עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר הוחלט להעתיק את המשחקים לבולגריה. בהמשך ניסתה ההתאחדות העולמית להוקי קרח למנוע מישראל להשתתף באליפות, בתירוץ שלא ניתן יהיה להבטיח את שלומם של השחקנים. רק לאחר התערבות של הוועד האולימפי הישראלי ושל שר הספורט, מיקי זוהר, הושג ברגע האחרון האישור והנבחרת שכל העת המשיכה להתאמן בתנובות יצאה לבולגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully