וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צמד לעומרי גנדלמן במדי גנט, כולל שער שוויון בדקה ה-90+7

הישראלי נגח (44) את הראשון וקבע 2:2 דרמטי מול וסטרלו, עם שעריו הראשונים העונה בליגה הבלגית. עבדה פתח בליגה לראשונה מאז ספטמבר ושיחק 76 דקות, סלטיק שמרה על יתרון של 5 נקודות בפסגה. 90 דקות לקלטינס בתיקו של סט. ג'ונסטון

אלן שירר בריאיון עם ניב דברת/ספורט1

ליאל עבדה שיחק היום (שבת) 76 דקות כשסלטיק ניצחה את רוס קאונטי 0:1 במחזור ה-23 בפרמיירליג הסקוטית. זה הניצחון החמישי ברציפות של סלטיק בליגה והיא במקום הראשון עם 57 נקודות, 3 יותר מריינג'רס שלה משחק חסר. עבדה שהתאושש לאחרונה מפציעה, פתח במשחק הגביע של סלטיק בשבוע שעבר, אבל היום עלה ב-11 של הקבוצה לראשונה בליגה מאז ה-3 בספטמבר. אליסטייר ג'ונסטון כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה הראשונה ועבדה הוחלף בדקה ה-76 על ידי מיקי ג'ונסטון.

* ערב גדול לעומרי גנלדמן בבלגיה: הקשר כבש צמד שערי בכורה בליגה הבלגית, וסחט עבור גנט 2:2 דרמטי מול וסטרלו. שחקן יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג נגח פנימה בדקה ה-44, כשהשווה ל-1:1, ובדקה ה-90+7 דחק מקרוב כדי לקבוע את תוצאת הסיום. הישראלי סופר העונה ארבעה שערים בכל המסגרות (אחרי שניים בקונפרנס ליג), לצד חמישה בישולים. גנט מדורגת רביעית בטבלה עם 39 נקודות, ארבע פחות מאנדרלכט השנייה.

צפו בשער הראשון של גנדלמן

צפו בשער השני של גנדלמן

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
מאבק האליפות רותח. עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

* ריינג'רס עצמה ניצחה את סט. מירן 0:1 בחוץ משער של סיריל דסרס בדקה ה-14. סתיו נחמני ישב 90 דקות על הספסל של הקבוצה המפסידה.

* דוד קלטינס שיחק 90 דקות ב-1:1 של סט. ג'ונסטון נגד מאת'רוול. לישראלי הוורסטילי זה משחק שני ברציפות בו הוא משלים 90 דקות והוא הפך באופן מיידי לשחקן חשוב בקבוצה.

* רז שלמה שיחק 45 דקות ב-0:0 של לובן נגד קורטרייק בחוץ. הבלם הישראלי נכנס בפתיחת המחצית השנייה, לובן מדורגת במקום ה-15 מתוך 16.

* אליאל פרץ פתח בהרכב אפולון לימאסל והוחלף בדקה ה-74 ב-0:0 עם זקאקיו, בשורותיה לא נכלל יגאל בקר בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully