וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה חזרה לפסגה עם 0:1 בוויגו, אתלטיקו מדריד עלתה למקום השלישי

פורטו (20) העניקה למוליכה הספרדית ניצחון על סלטה. לינו וממפיס סידרו לקולצ'ונרוס 0:2 על ולנסיה ומקום שלישי על חשבון ברצלונה

סערה ממלכה עם שחקניו לשעבר של דרור קשטן ז"ל/ספורט1

המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. היום נפתח עם ניצחון חוץ של ג'ירונה על סלטה ויגו. אתלטיק בילבאו מעדה מחזור שני ברציפות מול קאדיס שאצלה מאוריסיו פלגרינו ערך בכורה על הקווים. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את ולנסיה ועקפה את ברצלונה בדרך למקום השלישי.

פורטו חוגג שער לזכות ג'ירונה. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
חתום על 3 הנקודות. פורטו/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

סלטה ויגו - ג'ירונה 1:0

סנסציית העונה בספרד השיגה ניצחון ראשון באצטדיון בלאידוס מאז מאי 2011, אז גברה על סלטה ויגו בליגה השנייה. מיצ'ל ושחקניו שבו לפסגה על חשבון ריאל מדריד שקיימה משחק אחד פחות. פורטו כבש בנגיחה בדקה ה-20 את השער היחיד במשחק, שהיה ה-14 ברציפות של ג'ירונה ללא הפסד. סלטה ויגו סופגת הפסד שני רצוף ועדיין מסובכת בתחתית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בילבאו ניקו וויליאמס מול שחקן קאדיס איבן אלחו. CRISTINA QUICLER / AFP, GettyImages
שני מחזורי ליגה ללא ניצחון ושער לבילבאו. ניקו וויליאמס מול אלחו/GettyImages, CRISTINA QUICLER / AFP

קאדיס - אתלטיק בילבאו 0:0

הבאסקים הגיעו לקאדיס אחרי 2:4 גדול בהארכה על ברצלונה ברבע גמר הגביע, אך במקום להמשיך במומנטום מהרביעייה הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה סופרת מחזור שני ללא ניצחון ושער אחרי שבשבוע שעבר הפסידה 1:0 בוולנסיה. האורחת מעדה בקאדיס לראשונה מאז שהצהובים-כחולים חזרו לליגה הראשונה ב-2020, והם פספסו הזדמנות לשפר עמדות במאבק עם בארסה ואתלטיקו מדריד על הטופ 4. האורחת מנגד שנאבקת נגד הירידה משיגה נקודה בבכורה של המאמן החדש מאוריסיו פלגרינו, שהחליף את סרחיו גונסאלס.

ממפיס דפאי אתלטיקו מדריד. רויטרס
חגגו בגביע, חגגו גם בליגה. שחקני אתלטיקו מדריד/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 0:2

הקבוצה של דייגו סימאונה הובסה 3:0 במסטאייה מול ולנסיה בסיבוב הקודם, אבל במבצרה הביתי היא השיגה נקמה ואגרה נקודה 31 מתוך 33 אפשריות, כשבדרך היא חלפה על פני ברצלונה שהפסידה אמש בדרך למקום השלישי. גריזמן בישל את ה-0:1 של לינו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וממפיס דפאי הכפיל בנגיחה אחרי בישול של מולינה מצד ימין (57).

איסק רומרו, סביליה. Fran Santiago, GettyImages
איסק רומרו המשיך בכושר ההבקעה הטוב, אבל סביליה לא יוצאת מהבוץ/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - אוסאסונה 1:1

רצף של ארבעה הפסדים בליגה אמנם נעצר, אבל סביליה לא השכילה לשמור על יתרון בבית ושמטה שתי נקודות שהיו מרחיקות אותה מעט מהקו האדום. איסק רומרו כבש מחזור שני ברציפות (24) ורשם את שערו הרביעי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, לפני שאנטה בודימיר השווה עבור אוסאסונה (55). סוסו הורחק באדום ישיר לקראת הסיום (86), גם סרחיו ראמוס ספג צהוב שבעקבותיו יחמיץ את המשחק אצל ראיו וייקאנו.

המחזור יושלם ביום שני עם המשחק בין חטאפה לגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully