וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה על התפטרות קלופ: "הייתי בהלם, אשן טוב יותר"

אחרי שמנצ'סטר סיטי קטעה בצורת אצל טוטהנאם ועלתה שלב בגביע, פפ התייחס להחלטת עמיתו: "אתגעגע, אולי אאריך חוזה". הספרס זעמו בטענה לעבירה של ויקאריו בשער

תקציר גביע אנגלי: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

כמעט 539 דקות חיכתה מנצ'סטר סיטי לשערה הראשון באצטדיון טוטנהאם הוטספר, אבל ההמתנה הסתיימה באופן מתוק במיוחד אמש (שישי) כאשר נתן אקה כבש בדקה ה-88 והעניק לתכולים 0:1 בחוץ על התרנגולים בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי. אלופת העולם למועדונים קטעה רצף של חמישה הפסדים "על האפס" אצל טוטנהאם מאז שזו עברה לביתה החדש ב-2019, ופפ גווארדיולה ניצח לראשונה במגרש המדובר.

"אני כל כך שמח. זה היה קשה, שיחקנו ממש טוב והיינו חייבים לכבוש. זה לא קרה המון זמן, אבל למזלי הצלחנו", אמר אקה המרוצה בסיום. בטוטנהאם זעמו על אישור השער וטענו להפרעה לשוער של רובן דיאס, שהיה מגע בינו לגוליילמו ויקאריו לפני שהאיטלקי שמט ואפשר לאקה להבקיע.

מי שעלה פעם נוספת מהספסל ושוב העלה את היכולת של מנצ'סטר סיטי היה קווין דה בראונה, וגווארדיולה התייחס בסיום לכך שהבלגי טרם פתח בהרכב מאז שחזר מפציעה של חמישה חודשים: "הוא מוכן. במוקדם או במאוחר הוא ישחק מההתחלה, אנחנו רוצים לשמור עליו מהרבה סיבות. חשוב שהוא ירגיש טוב".

מנצ'סטר סיטי חוגגת שער של נתן אקה. Catherine Ivill, GettyImages
הבצורת הסתיימה. שחקני מנצ'סטר סיטי/GettyImages, Catherine Ivill

אבל עם כל הכבוד לניצחון שקבע כי הסיטיזנס עדיין יכולים לשמור על אחד מהתארים בהם זכו אשתקד, החדשות הגדולות באנגליה אתמול הגיעו מכיוון ליברפול שהודיעה כי המאמן יורגן קלופ החליט לסיים את דרכו בתום העונה. גווארדיולה דיבר על הצעד של הגרמני, מי שהיה ליריבו העיקרי במאבק על תארים באנגליה בשנים האחרונות.

"אני אישית אתגעגע אליו, אשן טוב יותר", צחק גווארדיולה. "הימים לפני משחק נגד ליברפול היו סיוט. הייתי בהלם מהבשורה והרגשתי שגם מנצ'סטר סיטי תאבד משהו במובן מסוים. אין דרך להגדיר את התקופה שלנו כאן ללא קלופ וליברפול".

בעקבות הטענה של קלופ ש"מתחיל להיגמר לו הכוח", פפ, שחתום עד סוף העונה הבאה, נשאל אם לו עדיין יש אנרגיות: "אני בסדר", השיב, "אני רוצה להמשיך לעשות את זה עוד שנה, ואולי אאריך חוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully