וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי: "בתקופה האחרונה הרגשתי בודד. עברתי תקופה קשה מאוד"

אחרי החתימה בניימיכן, הקשר התראיין בהולנד, סיפר על הגעגוע לבני משפחתו והצהיר פעם נוספת: "בעוד חצי שנה אחזור למכבי חיפה"

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

אחרי שחתם רשמית בניימיכן לחצי שנה, צ'ארון שרי התפנה לריאיון בהולנד. הקשר שעזב את מכבי חיפה במטרה לשהות במחיצת משפחתו ובנו החולה, סיפר על הקשיים שחווה בתקופה האחרונה, שלדבריו היו הסיבה לירידה ביכולתו.

"הייתי מאוד בודד בתקופה האחרונה. עברתי ימים קשים, וזה השפיע על האופן שבו שיחקתי", אמר שרי, וגולל את הסיפור עם בנו: "היינו בחופשה משפחתית בהולנד ולפתע הוא פיתח בעיה בריאותית. חזרתי לישראל ונשארתי שם, אבל כל מה שרציתי היה להיות קרוב למשפחתי, כי הבן שלי עבר המון בדיקות ובירורים רפואיים. עכשיו הוא במצב טוב יותר, וזה הדבר החשוב ביותר. אני שמח שמצאנו פיתרון לחצי שנה כדי שאוכל להישאר קרוב למשפחה".

שרי סיפר ש"מכבי חיפה לא רצתה לשחרר אותי בהתחלה, ואני מבין אותם. אני קפטן ואחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה. זכיתי שם בהמון תארים. אבל הם אנשים טובים, ובסופו של דבר הבינו אותי. אמרתי להם שאני אוהב את המועדון, אבל שברגע הזה המשפחה נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתי. הם ניסו לעשות הכל כדי להביא את המשפחה שלי לישראל, אבל זה לא התאפשר".

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן עם סוכניו. ., צילום מסך
דף חדש, לחצי שנה. שרי והמדים החדשים/צילום מסך, .

ניימיכן עלתה למקום השביעי בליגה ההולנדית בזכות ה-0:1 הביתי על טוונטה בשבת והיא כרגע מחזיקה בכרטיס לפלייאוף על הקונפרנס ליג (מקומות 5-8). מבחינת שרי בן ה-35 זו חזרה לליגה ההולנדית כמעט תשע שנים אחרי שעזב את כרונינגן, איתה זכה בגביע ב-2015. מאמנו החדש רוחייר מאייר אמר השבוע: " "אנחנו צריכים לשפר את החלק הקדמי ושרי יכול לתרום לזה. זו אחת הסיבות שאנחנו מביאים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully