וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לטורקיה? דיווח: דמירספור בוחנת אפשרות לצרף את דיא סבע

על רקע ההתלבטות של מכבי חיפה אם להחזירו לסגל, בטורקיה טוענים שהקבוצה מהמקום ה-7 בודקת אפשרות לצרפו מיידית

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה מתלבטת האם להחזירו לסגל, דיא סבע שוקד על תכנית מגירה בחו"ל. אם הקשר לא ימשיך במדי האלופה, הוא עשוי לחזור לליגה הטורקית. בטורקיה דווח הערב (שישי) כי אחת הקבוצות שמתעניינות בסבע היא דמירספור, שמדורגת במקום השביעי בטבלה עם 31 נקודות ב-22 מחזורים.

סבע שיחק בטורקיה בהצלחה רבה במשך חצי עונה (2022) במדי סיבאספור. הוא כבש אז 5 שערי ליגה ובישל 4 נוספים ב-13 משחקים, ובקונפרנס ליג רשם שער ושני בישולים.

בקיץ האחרון דיווחו בטורקיה שהוא מנהל מגעים מתקדמים עם אנקרגוצ'ו וסמסונספור, אבל בסופו של דבר הוא החליט להמשיך במכבי חיפה וחתם על חוזה עתק שהפך אותו לבכיר המשתכרים במועדון. אירועי ה-7 באוקטובר והפוסט השנוי במחלוקת שפרסמה אשתו, גרמו לשינוי בתכניות ובשבועות האחרונים סבע אמנם מתאמן עם מכבי חיפה, אבל לא נכלל בסגל למשחקים.

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בטורקיה זוכרים אותו לטובה. סבע/מאור אלקסלסי

יש לציין כי סבע הצהיר לאחרונה שמעבר לטורקיה לא עומד על הפרק מבחינתו בעקבות האירועים עם שגיב יחזקאל ועדן קארצב, שהביעו הזדהות עם החטופים ובעקבות זאת שוחררו מקבוצותיהם וספגו הרחקה משמונה משחקים. סבע סיפר לפודקאסט "הפודיום" כי למעשה הוא כבר היה על סף חתימה בקבוצה טורקית, אולם ביטל את הסיכום על רקע הסערה סביב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully