וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבא במהפכה? "אבדיה אחד המועמדים הבולטים לעבור בטרייד"

על פי כתב ESPN, וושינגטון נחושה להשיג בחירות דראפט גבוהות באמצעות טריידים. אבדיה וטיוס ג'ונס הם "החשודים המיידים": "לדני יש שוק"

תיקתקנו, 26.1/ספורט1

פיטורי המאמן היו רק סנונית ראשונה? בארצות הברית מדווחים על הצעדים הבאים שוושינגטון עשויה לעשות במסגרת המהפכה - ויתכן שדני אבדיה יהיה חלק ממנה.

על פי כתב ESPN בריאן ווינדהורסט (שאמינותו בשנים האחרונות מוטלת בספק), אחרי פיטורי ווס אנסלד ג'וניור, הוויזארדס רוצים להתחיל בנייה מחדש ולשם כך נחושים להצטייד בכמה שיותר בחירות דראפט גבוהות, שכרגע אין ברשותם. לשם כך, הם יצטרכו להעביר בטריידים לפחות שחקן אחד, ולדבריו של ווינדהורסט, הפורוורד הישראלי שרושם עונת פריצה הוא אחד השמות הבולטים.

"הוויזארדס יזדקקו לבחירות דראפט גבוהות כדי להתחיל להיבנות מחדש. אין להם מספיק בחירות ומבחינת ההנהלה, חובה להשיג כאלו בקרוב", אמר ווינדהורסט בפודקאסט "The Hoop Collective". "השאלה היא האם הם יצליחו להשיג בחירות בשבועיים הקרובים באמצעות טריידים. אני מאמין שכל הסגל נמצא על המדף מבחינתם, וטיוס ג'ונס נמצא במוקד. הם ינסו להעביר אותו בתמורה לבחירות דראפט, וקשה להאמין שהוא יישאר בוושינגטון בעוד שבועיים. הוא המועמד העיקרי לעבור, ולצידו מוזכר גם שמו של דני אבדיה. אבדיה התפתח לשחקן הגנה נחמד וחתם על חוזה לא רע. הם לא עושים מאמץ אקטיבי כדי להיפטר ממנו, אבל יש לו ביקוש בשוק".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
"יש לו שוק". אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

אבדיה שרושם בעונתו הרביעית ב-NBA ממוצעי שיא בקריירה בנקודות (12.5), ריבאונדים (6.2) ואסיסטים (4), חתם בקיץ על חוזה חדש בוושינגטון לארבע שנים תמורת 55 מיליון דולר - חוזה שנחשב לא גבוה במיוחד, ונוח יחסית עבור קבוצות שרוצות אותו בטרייד - בטח לאור קפיצת המדרגה שנתן העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully