וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמה"ש והפועל ראשל"צ ניצחו, תמונת העולות לפלייאוף מתבהרת

המוליכה רמת השרון גברה 28:37 על מכבי תל אביב, ראשון לציון ניצחה 26:30 את אשדוד והקרב על ארבעת הכרטיסים קרוב להיסגר

תיקתקנו, 26.1/ספורט1

שלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד נפתח שלשום בניצחונה של האלופה מכבי ראשל"צ על מ.כ חולון 29:30, משחק שבו הצהובים חזרו מפיגור של 3 שערים במהלך המחצית השנייה, ואחרי תוצאות היום - הניצחון של המוליכה א.ס רמת השרון על מכבי ת"א 28:37, ושל הפועל ראשל"צ על הפועל אשדוד 26:30 - המאבק על המקום בפליאוף (4 הראשונות) - מקבל תפנית. רמה"ש עם 23 נק' בפסגה.

מכבי ראשל"צ שנייה עם 21 נק' (שתי הראשונות יפגשו במחזור הבא). הפועל ראשל"צ והפועל אשדוד מחליפות מקומות בדירוג 4-3, אבל שתיהן עם 18 נק', והן כבר מקדימות ב-4 נקודות את חולון שבמקום החמישי וב-7 נק' את מכבי ת"א שבמקום ה-6, כך שללא ספק - חולון ששמטה ניצחון ב'בית מכבי' - היא המפסידה של מחזור הפתיחה (הגם - שעדיין ישנם 9 מחזורים עד לסיום הבית העליון - ובמחזור הבא - חולון מארחת את אשדוד, ומכבי ת"א את הפועל ראשל"צ).

לאונרדו דה אלמיידה, א.ס. רמת השרון. גלעד בוניס, באדיבות איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עוד ניצחון למוליכה. לאונרדו דה אלמיידה מא.ס. רמת השרון/אתר רשמי, גלעד בוניס, באדיבות איגוד הכדוריד

מנגד, תוצאות מחזור הפתיחה של הבית התחתון - מרתקות בהיבט של מאבק ההישרדות: זה התחיל שלשום עם ניצחון מוחץ של בני הרצליה (10 נק') על הלפני האחרונה הפועל קרית אונו (4 נק') - 19:30. היום, הפועל ר"ג (2 נק') רושמת ניצחון ונקודות בכורה אחרי שגברה 31:34 על א.כ. נס ציונה (11 נק'). אס"א ת"א (6 נק') רשמה ניצחון 32:26 בקרית מוצקין 6 נק') אחרי מהפך מרשים במחצית השנייה. במחזור הבא בבית התחתון: אס"א ת"א פוגשת את הפועל ר"ג. קרית אונו מול קרית מוצקין, ונס ציונה - הרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully