וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 בלאומית בין שפרעם לעפולה, שני משחקים הופסקו בליגה א'

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 16:33

מפגש התחתית של ליגת המשנה לא סיפק שערים, טירה התקרבה בליגה א' צפון לרעננה שמשחקה לא הושלם. ניצחונות בדרום למודיעין וירמיהו חולון

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מזג האוויר הסוער היום (שישי) לא מנע את קיום משחק ההשלמה בליגה הלאומית בין איחוד בני שפרעם להפועל עפולה. שתי הקבוצות היו אמורות להיפגש לפני שבוע וחצי, אבל אז הוחלט לדחות את המשחק ממש רגע האחרון בגלל מזג האוויר ובניסיון השני השחקנים עלו לכר הדשא באצטדיון בעכו, אבל לא סיפקו שערים ב-0:0 שהותיר את שפרעם מתחת לקו האדום עם 16 נקודות (נקודה ראשונה בעידן שלומי דורה) ואת עפולה במקום ה-14 שמוליך למבחנים, עם כמות נקודות זהה והפרש שערים פחות גרוע.

בליגה א' צפון היו שני משחקים שלא הגיעו לסיומם: מפגש הצמרת בין הרביעית בטבלה הפועל בקה אל גרבייה למוליכה הפועל רעננה והמשחק בין עירוני נשר לבני זלפה. מ.ס. טירה ניצלה זאת כדי לצמק את הפער מרעננה לנקודה בלבד, בזכות 0:1 בחוץ על מ.ס. קרית ים משער של מוחמד מחאמיד (53).

מכבי נוג'ידאת והפועל כפר קנא נפרדו ב-0:0.

גיא אמסלם שחקן מכבי יפו. ברני ארדוב
מודיעין רק ארבע נקודות מהפסגה. גיא אמסלם/ברני ארדוב

במחוז הדרומי, המוליכה מ.ס. דימונה שיחקה עוד ביום שלישי (1:1 מול מכבי יבנה שהחמיצה פנדל בתוספת הזמן) והמדורגת שנייה הפועל כפר שלם נותרה שלוש נקודות מאחוריה בעקבות 2:2 מאכזב בבית מול בית"ר נורדיה אתמול.

מי שהתקרבה אליהן היא השלישית בטבלה עירוני מודיעין, שיצאה לרחובות וחזרה עם ניצחון שלישי רצוף - 1:3 על מכבי שעריים. אביהו עזר (34), גיא אמסלם (68) ואלמוג פינטו (77) כבשו לקבוצה של ארז בנודיס, דניאל דה וונדלר רק צימק (84). המדורגת רביעית מ.ס. ירמיהו חולון גברה 0:2 בחוץ על מכבי קרית מלאכי בזכות שערים של אדיר רחמים (18) ואיילה דסאלין (63).

הפועל אדומים אשדוד סיימה ב-0:0 מול הפועל מרמורק ובאותה תוצאה הסתיים גם מפגש השמשונים בין שמשון כפר קאסם לשמשון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully