וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בולדווין ובראון בסגל מכבי ת"א, הפועל ת"א אצל אתא בלי אנגולה

26.1.2024 / 16:12

אחרי הניצחון ביורוליג על פנאתינייקוס תנסה החבורה של קטש להמשיך במומנטום גם בליגה נגד הכתומים (19:00), ריברו וקליבלנד לא יירשמו. המוליכה תצא למשחק חוץ נגד הקבוצה היחידה שגברה עליה בליגה (21:10)

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת) עם שני משחקי השלמה נוספים מהסיבוב הראשון. במשחק השלמה מהמחזור התשיעי תארח עירוני נס ציונה את מכבי תל אביב, שהפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה. במשחק השלמה מהמחזור השני תצא מוליכת הטבלה הפועל תל אביב למשחק נגד הקבוצה היחידה שניצחה אותה העונה, עירוני קרית אתא השלישית.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
למרות השבוע הכפול, מכבי תל אביב יוצאת עם התותחים הכבדים לנס ציונה/דני מרון

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (19:00)

החבורה של אלעד חסין הייתה קרובה מאוד להפתעה בתחילת השבוע כשכפתה משחק צמוד על הפועל ירושלים, אבל נכנעה לסל ניצחון של ליוואי רנדולף. על נס ציונה עוברת עונה טובה, עם נפילות בחלק מהמשחקים, אבל עד כה במשחקים נגד הגדולות היא הייתה קרובה לניצחונות במה שגורם לאופטימיות לקראת המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב. מה שפחות מעודד מבחינת נס ציונה היא העובדה שיאיר קרביץ צפוי להעידר מהמשחק לאחר שנפצע נגד ירושלים, בעוד צוף בן משה שנפגע גם הוא במהלך המשחק אמור להיות כשיר.

אחרי תקופה רעה הצליחה מכבי תל אביב לצאת מהמשבר עם ניצחון ביתי בבלגרד על פנאתינייקוס שנתן לקבוצה מעט אוויר במאבקי הפלייאוף במפעל האירופי. הצהובים חזרו היום לישראל אחרי הניצחון, וכמו בדרבי במוצאי שבת הקודמת ההכנה שלהם למשחק תהיה מינימלית מאוד, ותכלול בעיקר תדריך וידאו מקיף ביום המשחק. בצוות המקצועי נוטים לחלק את העומסים בין שחקני הסגל, אבל בכל רשמו לסגל את "התותחים הכבדים" כולל ווייד בולדווין, לורנזו בראון, בונזי קולסון וג'וש ניבו. חסיאל ריברו ואנטוניוס קליבלנד לא יירשמו. במכבי יודעים שהפסד לנס ציונה לא בא בחשבון, והם רוצים להמשיך במומנטום חיובי לקראת השבוע הכפול ביורוליג בספרד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
צפוי לחזור. הורד/דני מרון

עירוני קרית אתא - הפועל תל אביב (21:10)

הקבוצה החמה בליגת העל רוצה להמשיך במומנטום ולעלות למקום השני בטבלה. קרית אתא מחזיקה מתחילת העונה בניצחונות על הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בחוץ, ועל הפועל חולון בבית, וכל זה באחד התקציבים הנמוכים בליגה. מנגד, בין ארבעת ההפסדים של הקבוצה הפסדי בית לרמת גן וגליל עליון, כך שהחבורה של שרון אברהמי כדי ידעה ירידות במהלך הריצה שלה. בקבוצה יודעים שלמרות התקופה המצוינת שלה, הם עדיין נחשבים לאנדרדוג מובהק נגד הפועל תל אביב, וינסו להפתיע את האדומים בפעם השנייה העונה באמצעות אותה השיטה - לחץ על הכדור, משחק הגנה חכם והרבה מאוד אנרגיות.

עם הרבה מאוד תסכול ואכזבה מהתוצאה האחרונה באירופה, שהעמידה את כל העבודה הקשה שלה מתחילת העונה בסכנה לקראת מחזורי הסיום, יוצאת הפועל תל אביב למשחק חוץ נגד הקבוצה היחידה שגברה עליה העונה בליגה. האדומים המשיכו להציג כדורסל הגנתי חלש באמצע השבוע, ובמועדון יודעים שאם לא יהיה שינוי כבר במשחק בקרית אתא, הם יכולים למצוא את עצמם מפסידים שוב לחבורה הצנועה. ג'יילן הורד צפוי לשוב לסגל האדומים לראשונה מזה חודש, כשדני פרנקו בחר בבראיין אנגולה בתור הזר שיקבל מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully