וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידע להתחבר ל-DNA של כל מועדון בנפרד": שחקניו של קשטן נפרדים

שחקני בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב ששיחקו תחת המאמן שהלך לעולמו הגיעו ל"סערה בממלכה": "תמיד היה קונצנזוס, קשה לכמת את מה שהעניק לנו"

סערה ממלכה עם שחקניו לשעבר של דרור קשטן ז"ל/ספורט1

שבוע וחצי חלף מאז שהכדורגל הישראלי נפרד מהמאמן המעוטר בתולדותיו, דרור קשטן ז"ל. מאמן העבר זכה בשש אליפויות בארבע קבוצות שונות, ומה שייחד אותו היה היכולת להיות אהוב במספר מועדונים שונים ואפילו יריבים. כדי להנציח את זכרו, שחקניו לשעבר בהפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים הגיעו לפרק של "סערה בממלכה" עם לירן שכנר, שם שיתפו בסיפורים והסבירו מה היה כל כך מיוחד בקשטן.

ניר סביליה, לשעבר בבית"ר ירושלים, אמר: "הגדולה של דרור הייתה שהוא ידע לחבר את עצמו ל-DNA של כל מועדון בנפרד". שמוליק לוי הוסיף: "הוא תמיד היה קונצנזוס, תמיד רצו שהוא יחזור לבית"ר. גם כשהוא עזב ולמרות שעבר להפועל תל אביב, זו לא הייתה שאלה. הדבר היחיד שהפריע זה התקציב. במגרש הוא היה הכי קשוח, אבל כשהגיע הביתה הוא היה רך ונעים".

עומרי אפק ששיחק תחתיו בהפועל תל אביב הוסיף: "קשה לכמת את מה שהוא העניק לנו כשחקנים ולחיים. הוא נותן לך גב ואתה רוצה להחזיר לו, גילית על עצמך שאתה יכול הרבה יותר ממה שדמיינת".

דרור קשטן בטקס הוקרה לשחקני עבר של הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
שחקניו חלקו כבוד. קשטן ז"ל/אודי ציטיאט

התכנית המלאה משודרת בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully