וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת היעדרויות במכבי פתח תקוה לקראת משחק הגביע נגד מכבי יבנה

26.1.2024 / 15:15

ארבעה פצועים ושלושה מורחקים אצל רן קוז'וך, שצפוי לתת ללוגסי הצעיר מקום בהרכב מול היריבה מליגה א', שתנסה להפתיע עם אשף הגביע אלי כהן (שבת, 20:00)

סיבוב ח'הסתיים27/01/2024
מכבי פתח תקוה
  • ג'אבר (49)
  • חזן (104)
  • חזן (112)
1:3
  • (90) לקאו
מכבי יבנה
תיקתקנו, 26.1/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תארח מחר (שבת, 20:00) את מכבי יבנה מליגה א' במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. פתח תקוה תיקח פסק זמן מקרבות התחתית בליגת העל ותנסה להימנע מתוצאה מביכה נגד היריבה שמדורגת במקום השביעי בליגה א' דרום.

למאמן רן קוז'וך יש כאב ראש ענקי בכל הנוגע לאיוש ההרכב, זאת בשל מכת היעדרויות יוצאת דופן בסגל קבוצתו. תומר לוי, מוחמד הינדי, לורנצו פראמטי וסאליו גינדו פצועים ולא יוכלו לשחק, ובנוסף אליהם יעדרו גם ניב יהושוע ועידן טוקלומטי המורחקים ומאור לוי המוצהב. לכל אלה צריך להוסיף גם את ז'ארד קאסה שנמצא בספק גדול בשל מחלה. הדר פוקס ומואיז אדילהו צפויים לשתף פעולה במרכז ההגנה, כאשר איברהים ג'באר צפוי לשחק בקישור האחורי יחד עם אביאל זרגרי. אריאל לוגסי הצעיר שעלה כמחליף במשחקים האחרונים וכבש מול סכנין, נמצא גם הוא בתמונת ההרכב.

"זה משחק גביע ומי שראה אתמול את המשחק של הפועל חיפה באשדוד, הבין את זה וקיבל את הרמז הכי טוב שהכול יכול להיות", אמר המאמן קוזוך לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להיות שם מרוכזים, עושים את הדברים נכון, כדי לסיים את זה כמה שיותר מהר. אנחנו בטוח קבוצה יותר טובה, אבל כבר הוכח שלגביע חוקים משלו. יש להם מאמן (אלי כהן שזכה בגביעים עם הפועל רמת גן, ר"ב), שכבר היה במעמדים האלה ואפילו לקח גביע אז צריך לכבד את זה וצריך לכבד את יבנה. צריך לעשות את הדברים כמו שצריך ולנצח את המשחק".

אריאל לוגסי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
יקבל את המקום בהרכב? אריאל לוגסי/דני מרון

מכבי יבנה

עשור פחות יום עבר מאז המפגש הקודם בין הקבוצות. גם אז זה היה בסיבוב ח' של הגביע ומכבי פתח תקוה אירחה וניצחה 1:4 עם שלושער של דיא סבע. ליגה אחת הפרידה בין השתיים אז, כשמכבי יבנה הייתה אז בליגה הלאומית. היום היא בליגה א' ומקווה לחולל הפתעה גדולה יותר מאשר הסיבוב הקודם, בו הביסה 0:4 את איחוד בני שפרעם מתחתית הלאומית.

אלי כהן, אשף גביעים ידוע שזכה בתואר פעמיים כמאמן הפועל רמת גן (2003 ו-2013), הגיע ליבנה אחרי אותו ניצחון על שפרעם ועדיין לא הפסיד (ניצחון על כפר שלם ושתי תוצאות תיקו). הסגל של יבנה קצר מאוד והקבוצה שיחקה רק ביום שלישי (1:1 בדימונה, כולל החמצת פנדל של חיים יוסף בתוספת הזמן) כך שליריבה מליגת העל יש יתרון נוסף של יומיים התאוששות מהמשחק הקודם. עומר לקאו יחזור להרכב אחרי שריצה עונש צהובים ועידן אדהנני ינסה להפתיע את הקבוצה בה גדל.

הרכב משוער: אופיר קרצו, אור זוזוט, עידן אדהנני, רון יעקב, עומר חורש, שגיא בן חנניה, אדר אוואט, עומר לקאו, עומר בן שאנן, רואי בן בסט, יוסף טוואבה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אופיר קרצו שוער מכבי יבנה מול ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו. אודי ציטיאט
אתגר מול קבוצה מליגת העל. אופיר קרצו/אודי ציטיאט

מכבי פתח תקוה תחזור לליגה ביום רביעי כשתארח את הפועל חדרה לקרב תחתית חם. שלושה ימים לאחר מכן, תצא להתארח אצל מכבי נתניה במשחק שיפתח את המחזור ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully