וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמנע נלסון לוי הפסידה בקרב על הארד בגרנד פרי פורטוגל

26.1.2024 / 21:18

עונת הג'ודו נפתחה: הישראלית (עד 57 ק"ג) ניצחה בבית הניחומים אבל נוצחה בקרב המכריע. וולצ'ק (עד 60 ק"ג) הפסיד בבית הניחומים

תיקתקנו, 26.1/ספורט1

עונת הג'ודו יצאה היום (שישי) לדרך עם פתיחת גרנד פרי פורטוגל, בו משתתפים 16 ספורטאים ישראלים. שבעה מהם עלו היום על המזרן: שירה ראשוני, תמר מלכה, תמנע נלסון לוי, ים וולצ'ק, אריאל שולמן, טל פליקר ומתן קוקולייב. נלסון לוי היא היחידה שהמשיכה לסשן הערב, אבל לא הצליחה לזכות במדליה.

תמנע נלסון לוי, ג'ודוקא ישראלית. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
סיום מאכזב. תמנע נלסון לוי/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

עד 48 ק"ג (נשים)

שירה ראשוני החלה את דרכה בסיבוב השני עם איפון תוך פחות מדקה וחצי מול קונול אלייבה מאזרבייג'אן, אבל לאחר מכן הפסידה בניקוד זהב לבלגית לואיז פטי.

תמר מלכה התחילה גם היא מהסיבוב השני, אבל הפסידה באיפון ליריבה ממונגוליה בשם נראנצצג גנבאטר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עד 57 ק"ג (נשים)

תמנע נלסון לוי פתחה את התחרות עם איפון מהיר תוך 41 שניות מול הבריטית מאלין ווילסון ובסיבוב השלישי הטילה אפילו יותר מהר את האוסטרית לורה קאלינגר, אחרי 35 שניות. ברבע הגמר נכנעה הישראלית לאיפון של הרוסייה דריה קורבונממאדובה, אלופת אירופה מהשנה שעברה, והיא נשרה לבית הניחומים, שם ניצחה את פולין שטארקה מגרמניה עם צמד ווזארי. לצערה, בקרב על הארד בו פגשה את דריה קורבונמאמדובה הרוסייה, היא הפסידה בווזארי בשניות הסיום של הקרב ונעלה את היום הראשון של המשלחת הישראלית עם אכזבה.

ים וולצ'ק ג'ודאי ישראלי (בכחול). KARIM JAAFAR/AFP, GettyImages
רצף ניצחונות נאה עד לרבע הגמר. ים וולצ'ק/GettyImages, KARIM JAAFAR/AFP

עד 60 ק"ג (גברים)

ים וולצ'ק גבר בסיבוב הראשון על הקפריסאי פטרוס כריסטודולידס עם איפון ובסיבוב השני פיגר בווזארי מול היפני ימאטו פוקודה, אבל ביצע איפון נוסף ועלה לשלב הבא. אחרי שוויון בווזארי עם וון ג'ין קים הקוריאני, השיג ווזארי שני בניקוד זהב והעפיל לרבע הגמר, שם סדרת הניצחונות שלו נבלמה על ידי הברזילאי מישל אוגוסטו שהכריע בניקוד זהב. וולצ'ק קיווה להגיע לקרב על הארד דרך בית הניחומים, אבל הפסיד שם בשני ווזארי לרוסי גמזאט זאירבקוב תוך דקה.

אריאל שולמן נכנע בסיבוב הראשון לפורטוגלי אמרסון סילבה.

עד 66 ק"ג (גברים)

טל פליקר חיכה בסיבוב השני לרוסי יאגו אבולזדה, אלוף העולם מ-2021 בקטגוריית המשקל הנמוכה יותר (עד 60 ק"ג), שהספיק לנצח קרב אחד והדיח גם את הישראלי בעזרת איפון אחרי כדקה וחצי.

מתן קוקולייב ניצח בניקוד זהב את האסטוני אוסקר פטרלסון ועשה אותו דבר מול הצרפתי ז'ולאן פלורימון, בדרך לסיבוב השלישי, שם נעצר על ידי יריב מונגולי שניצח אותו בניקוד זהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully