וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדיה לראשונה בסגל הפועל באר שבע, שלושה שחקנים בסכנת צהובים

המגן שחזר מהשאלה בסקוטלנד שב, אך לא יפתח בגביע מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:00). ויטור, גורדנה וסטויאנוב לא רוצים להחמיץ את מכבי חיפה בליגה, ג'ורג' בספק אצל האורחת ושועה יחזור

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע

שלושה שחקנים של הפועל באר שבע יצטרכו להיזהר מחר (שבת, 20:00) מספיגת כרטיס צהוב, כדי לא להיעדר מול מכבי חיפה ביום רביעי, במשחק שהוא אולי ההזדמנות האחרונה של הקבוצה להיצמד אל מכבי חיפה ומכבי תל אביב ולהיות חלק ממאבק האליפות. מדובר במיגל ויטור, רועי גורדנה ויוני סטויאנוב. לשלושתם ארבעה צהובים ועם כל חשיבות משחק גביע המדינה מחר מול בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע עדיין רוצה אותם ב-11 גם מול מכבי חיפה.

אבל עוד קודם, כאמור, יש את הגביע והפועל באר שבע ממש לא רוצה לעבור את ההדחה כבר בסיבוב הראשון של קבוצות ליגת העל כפי שקרה לה בעונה שעברה, אז הגיעה לאצטדיון הי"א כמחזיקת הגביע ועפה מול מ.ס. אשדוד במשחק שאליניב ברדה סחב תסכול ממנו הרבה זמן. במועדון מקווים להאריך מחר את רצף הניצחונות מהליגה שעומד על שבעה. גיא בדש הפצוע ייעדר ואת מקומו אמור למלא אמיר גנאח. הספסל של הקבוצה יהיה קצר לאור כל החיסורים.

אור דדיה יחזור מחר לסגל הפועל באר שבע לראשונה אחרי ההרפתקה הלא מוצלחת בסקוטלנד. דדיה לא יפתח בהרכב אבל עשוי לקבל דקות ראשונות כמחליף לאנדורה פוקו בעמדת המגן הימני. איתן טיבי שהיה בספק גדול למשחק, יתלבש למרות רגישות בברכו והוא יפתח על הספסל. אליניב ברדה הזמין למשחק את חלוץ קבוצת הנוער נועם שחר, שנחשב לפוטנציאל טוב לעתיד.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
צריך להיזהר לקראת מכבי חיפה. מיגל ויטור/דני מרון

מחזיקת הגביע לשנת 2023, בית"ר ירושלים, תחל מחר (שבת, 20:00) את השתתפותה במשחקי הגביע לעונה זאת עם המשחק הקשה ביותר בהגרלה, מפגש מול הפועל באר שבע בטרנר. בבית"ר מאוד רוצים לעבור שלב, ואומרים: "לאף קבוצה ישראלית או אירופית לא קל בטרנר, נבוא לתת את הכל ולנסות להפתיע, גביע זה משחק אחד שקורים בו הרבה דברים שלא קורים בליגה, כולנו מאמינים בזה".

ירדן שועה, שנעדר נגד הפועל תל אביב עקב צהובים יחזור לסגל ולהרכב. מי שייתכן ולא יעמוד לרשות המאמן הוא מיירון ג'ורג', שעדיין לא ערך אימון עם הקבוצה מאז המשחק נגד הפועל תל אביב במידה ולא יצליח להתאמן היום הוא לא ייכלל בסגל. פרד פריידיי וטימו מוזי שמושכים פציעות יעמדו לרשות אבוקסיס. המאמן עדיין לא תירגל הרכב ומתלבט אם להמשיך עם 5 שחקני הגנה כמו בבלומפילד או לחזור ל-4. ב-5 שחקני הגנה ירדן שועה עשוי לשמש כחלוץ שני לצד מוזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרד פריידיי לצד מיירון ג'ורג' בית"ר ירושלים. דני מרון
לא התאמן מאז הפועל תל אביב. ג'ורג' עם פריידיי/דני מרון

בנוגע לרכש, נראה כי רק לאחר המשחק תתקבל ההחלטה באם להשקיע כסף בשחקן משמעותי עד לסיום החלון. השם הבולט הוא איתמר שבירו, אותו נתניה מוכנה למכור או להשאיל בכסף עם אופציה לרכישה, אך בשלב הזה בבית"ר לא קידמו מהלך בנושא.

במועדון עדיין בודקים אופציות של זרים, אך סוכנים מציינים כי בית"ר מוותרת על אופציות של שחקנים שדורשים שכר גבוה, סביב 250-300 אלף יורו לעונה. בסכום שהיא מחפשת קשה להביא לארץ שחקנים שישדרגו אותה, בעיקר בעידן מלחמה, וממה שהם מבינים למשחק הגביע מחר בטרנר תהיה השפעה על ההחלטה איזה סכום להשקיע ברכש עד לתום החלון.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: טרנר

הפועל באר שבע תארח כאמור את מכבי חיפה במשחק המרכזי של המחזור ה-19 ביום רביעי (20:30). בית"ר ירושלים תשחק יום לפני כן בבית מול הפועל פתח תקוה (20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully