וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתן על הראש ומין בכפייה: תביעה נגד מייסד ה-WWE חושפת אדם סוטה

26.1.2024 / 7:39

עובדת לשעבר ב-WWE תובעת את וינס מקמהון וטוענת: ניצל אותי מינית, סחר בי לחבריו, השתין על ראשי במהלך שלישייה, החדיר לי בכפייה צעצועי מין שאותם כינה על שם מתאבקים והפסיק לשלם לי במסגרת הסכם השתקה. מקמהון מכחיש את הטענות. גם ברוק לסנר מוזכר בתביעה

מתוך הדוקו "תשע הנשמות של וינס מקמהון"/VICE

סקנדל חדש בארה"ב סביב וינס מקמהון, המייסד ואחד מהבעלים של ארגון ההיאבקות הגדול WWE, שמואשם בסחר במין, כשעובדת לשעבר ב-WWE טוענת שהוא "שילם לה כדי לשתוק" וטוענת שהוא "עשה את צרכיו על ראשה במהלך שלישייה" ו"השתמש איתה בכוח בצעצועי מין שהוא קרא על שם המתאבקים שלו". האישה שתובעת את מקמהון טוענת שהוא לא שילם את מלוא הפשרה שהגיעה עמה - 3 מיליון דולר עבור השתיקה שלה.

העובדת לשעבר טוענת שהמיליארדר בן ה-78 עשה את צרכיו על ראשה במהלך שלישייה. ג'נל גרנט, שהסכימה בעבר להסדר של 3 מיליון דולר בתמורה לחתימה על הסכם סודיות ב-2022, הגישה תביעה חדשה נגד מקמהון, שהפסיק לשלם לה ולכן היא מבטלת את ההסכם עמו. יש לציין שמדובר בהמשך של פרשה מוכרת, כאשר "וול סטריט ג'ורנל" חשף כי מקמהון שילם דמי שתיקה בסך 12 מיליון דולר לנשים שהתלוננו שהטריד אותן על סקס בכפייה, תמונות עירום ודפוס חוזר של טיוח.

ג'נל גרנט, האיש שתובעת את וינס מקמהון. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
סיפורים מזוויעים. גרנט/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

גרנט טוענת שהיא סבלה מחבלות ומדימום לאחר שמקמהון חדר אליה בכוח עם צעצועי מין, שאותם כינה על שם המתאבקים שלו. היא גם טוענת שמקמהון ובכיר אחר ב-WWE נעלו אותה בחדר במטה ה-WWE בקונטיקט ביוני 2021 ותקפו אותה מינית לפי תור במהלך יום העבודה. מקמהן הנשוי מואשם בנוסף בסחר בגרנט לגברים אחרים ובשיתוף תמונות עירום שלה.

עוד נטען ש"הארגון העלים עין מההתעללות ואז טאטא אותה מתחת לשטיח... הארגון מודע היטב להיסטוריה של מר מקמהון עם התנהגות מושחתת, והגיע הזמן שהם ייקחו אחריות על התנהלות פסולה".

גרנט טוענת כי מקמהון לכד אותה במערכת יחסים מינית על ידי הבטחה לעזור לקדם את הקריירה שלה, אבל רק ניצל אותה אותה וסחר בה למנהלים אחרים בחברה. בהודעת טקסט אחת לכאורה מ-2020, מקמהון מואשם בכך ששיתף תמונה של גרנט עם אחרים וכתב: "היא עלולה לצרוח ולנסות להגיד לא!! למרות שהיה קשה להגיד משהו עם *** במורד הגרון".

בהודעה נוספת ששלח לכאורה מקמהון לגרנט חודש קודם לכן, נכתב: "אני היחיד שמחזיק בך ושולט במי שאני רוצה שיז**ן אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מנהל בכיר לשעבר ב-WWE והמתאבק לשעבר ג'ון לורינאיטיס מואשם גם הוא בתביעה. גרנט טוענת כי מקמהון הנחה אותה לבקר באופן קבוע את לורינאיטיס בבית מלון, שם היו לשניים מפגשים מיניים יומיומיים לפני התייצבות למשרד.

במפגש מיני לכאורה במאי 2020, גרנט טוענת שמקמהון עשה את צרכיו על ראשה במהלך שלישייה לפני שציווה עליה להמשיך ולשמח את ''חברו''. מקמהון, שהונו מוערך בשווי של 2.8 מיליארד דולר, מכחיש את כל הטענות.

ואז הגיע ברוק לסנר

ברוק לסנר נגד אנדרטייקר, WWE. GettyImages
ברוק לסנר נגד אנדרטייקר, WWE/GettyImages

גם אחד המתאבקים המוכרים והמצליחים של ה-WWE, ברוק לסנר, הוא דמות מפתח בתביעה:

ביולי 2021, נכתב בתביעה, מקמהן הורה לגרנט ליצור תוכן מיני מותאם אישית עבור כוכב העל של ה-WWE אותו ניסה להחתים מחדש. התביעה לא ציינה את שם המתאבק, אבל תיארה אותו גם כלוחם UFC וגם כוכב גדול ב-WWE. בתקשורת ההיאבקות זיהו את המתאבק בתור ברוק לסנר, אחד השמות הגדולים של הענף.

התביעה אמרה שמקמהן שיתף את התמונות הנועזות עם לסנר והודיע לגרנט ש"הוא אהב את מה שהוא רואה". לאחר שהכוכב הסכים לחתום חוזה חדש עם ה-WWE, מקמהן שלח הודעה לגרנט באוגוסט 2021 כדי לומר "החלק הזה של העסקה היה בזכותך".

באותו דצמבר, מקמהן נתן את מספר הטלפון הסלולרי האישי של גרנט לכוכב ה-WWE, נכתב בתביעה. המתאבק ביקש ממנה לשלוח לו סרטון של עצמה משתינה, ולאחר שעשתה זאת, הוא כינה אותה "כלבה". באותו חודש, נאמר בתביעה, הכוכב הביע רצון "לקבוע תאריך לשחק", אך סופת שלגים שיבשה את תוכניות הנסיעה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully